Ga naar inhoud


Harman Kardon TS-11 zekering springt eruit


Gait33

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Harman Kardon staan die defect is, weet niet wat er mis mee is.

 

Als de stekker in het stopcontact gaat en zet de sub op de achterkant aan springt meteen de zekering eruit.

 

Weet iemand waar ik moet gaan zoeken?

 

Alle hulp is welkom!!

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik heb de print waar je de ringtrafo op klikt dus de print waar ook Q501 en Q502 opzitten alleen aangesloten.

 

Zodra ik de stekker erin doe, hoor je een klik en begint hij te zoemen. 

 

De zekering blijft nu wel goed. :confused:  :confused:  :confused:

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb er geen tijd voor gehad afgelopen maand, en ben gaan meten vanmiddag en ik zag dat D502 ZENER DIODE GDZJ16C 500mW defect is, maar deze heb ik niet, zijn hier ook vervangers voor?

aangepast door Gait33

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Moderator

Iedereen heeft recht op zijn eerste rookpluim.

 

De Drs. zal vroeger toch ook wel eens een rookgenerator ip.v. een versterker gebouwd hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...