Ga naar inhoud


Werkt oscam svn11281 wel goed?


Aanbevolen berichten

Door mijn gesleutel aan mijn Vu+ Duo2 om de Franse zenders via TNTsat weer aan de praat te krijgen, werd er het nodige heen en weer gezapt om e.e.a. te testen.

 

Eerst ging dat met oscam versie 11213. Toen alles OK was, heb ik een update gedaan via het menu op de Vu+. Die haalde versie 11281 binnen. Eerst leek alles goed te gaan, maar na enige heen en weer gezap, bleek dat deze versie er regelmatig de brui aan gaf. Echt reproduceren kon ik het niet, het gebeurde gewoon regelmatig. En dan bedoel ik, tijdens veel heen en weer zappen toch al gauw enkele keren per uur. Het maakte niet uit of ik Franse zenders zapte of zenders van Canal digitaal. Die gaven beide hetzelfde probleem.

Om weer beeld te krijgen, moest ik oscam in het desbetreffende menu herstarten. En dan deed hij het weer een tijdje. Ik weet niet of het probleem tijdgebonden was, of na een bepaald aantal keer zappen. Al heb ik het idee dat het soms sneller misging dan andere keren.

 

Intussen teruggegaan naar versie 11213. Sindsdien geen problemen meer gehad.

aangepast door MaartenM
Link naar reactie
Delen op andere sites


hier 11279 en geen enkel probleem

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, 11279 installeren. Maar welke? Op de oscam-site begint het al met het kiezen van de juiste directory binnen 1.20_TRUNK. En wat is het verschil daarna tussen *-webif-Distribution.*, *-webif-libusb-Distribution.* en *-webif-libusb-ssl-Distribution.*? De versie met de vermelding 'Light' lijkt me duidelijk.

 

En wat moet ik daarna met een .gz-bestand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je hem niet installeren uit de feeds van je image ?

 

Ik heb deze genomen om te installeren via het menu in de image : oscam-svn 11279-mips-tuxbox-oe2.0-webif-Distribution.tar

 

http://www.***ongewenste_url***.be/Dreambox/Index_oscam.htm

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...