Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik heb hiereen kaart van hd+ caid 1830 nu draai ik intern op een server oscam wel maar ik wil die kaart blokken op mijn db 8000 daar draait nl cccam 2.14 op , ik weet er is eens een lijn geweest in de c regel maar kan hem niet meer vinden nl .

Nu zullen jullie wel denken blok hem dan in oscam maar dat gaat niet nl want ik werk met groepen ook als ik die blok heeft mijn dochter ook geen beeld meer nl .

 

prettige dagen

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Posted

is al gelukt wat ik bedoel is die provider moet niet draaien op de db 8000 dan maar werkt al

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...