Ga naar inhoud


Mutant HD51 multiboot


spike

Aanbevolen berichten

Ik heb ergens gelezen dat multiboot met deze box mogelijk is.

Klopt het dat dit alleen met Open ATV mogelijk is?

Heeft er iemand ervaring mee? bv Open Pli en Open ATV

Mutant HD51(met Wavefrontier 55)
Xtrend 7000( met 130cm offsetschotel Costa del Sol)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Deze staat als het werkt in de te installeren extensies onder de naam openmultiboot.

OpenHDF lukt momenteel even niet,maar de andere wel allemaal. (hd5400)

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open multiboot staat bij de HD51 onder het afsluitmenu bij Atv en HDF image.Je kan 4 images plaatsen langs de flash instellingen (eerst images plaatsen op je hdd in zip vorm).Beschrijving kan je vinden op Atv forum.Werkt niet op Pli image, hier kan je de oude multiboot van de feed op een usb stick waarschijnlijk gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, heb multiboot al geprobeerd met open Atv en open Hdf (zit ingebouwd in image) en deze werken goed, Kan alleen de PIP niet aan de praat krijgen in ATV, met HDF gaat het goed, Heb geen 4K TV, Zal het egami image zeker eens proberen,

aangepast door checkeddy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik heb net OpenATV 6.0 op mijn Mutant 51 gezet, maar het lukt mij niet om nog een andere image te plaatsen en zodoende multiboot te kunnen gebruiken.

Als ik de 2e image wil flashen dan zie ik de optie niet dat ik kan kiezen voor flashen naar Startup 2.

Hoe moet ik dat doen?

aangepast door spike

Mutant HD51(met Wavefrontier 55)
Xtrend 7000( met 130cm offsetschotel Costa del Sol)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net OpenATV 6.0 op mijn Mutant 51 gezet, maar het lukt mij niet om nog een andere image te plaatsen en zodoende multiboot te kunnen gebruiken.

Als ik de 2e image wil flashen dan zie ik de optie niet dat ik kan kiezen voor flashen naar Startup 2.

Hoe moet ik dat doen?

Eerst een image op je harde schijf zetten in "zip" vorm. Met blauwe knop software update kiezen en dan image flashen. Met gele knop kiezen waar het image 

moet komen te staan. Met blauwe knop dan naar ingeladen image gaan op Hdd en dit image dan flashen met groene knop.

Denk dat het zo ongeveer is , ben momenteel niet bij mijn HD51.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Multiboot is zeker aan te bevelen bij oudere ontvangers die niet zo veel geheugen hebben en waar je niet al je plugins kan programmeren in je flashgeheugen zoals bv in mijn oude Xtrend Et9000 en dit kan dan wel met multiboot op een usb stick van bv 4GB of groter.Ook interessant om een nieuw image uit te proberen en te vergelijken met je normale image waarin dan niets hoeft te worden verandert.Je kan in principe een onbeperkt aantal plugins gebruiken in het multiboot image .Je hebt ook nog andere alternatieven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...