Ga naar inhoud


Ervaringen EaseUS Todo Backup Home


Penthe

Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit programma?, ik heb gisteren via een giveaway een lifetime licence gekregen voor EaseUS Todo Backup Home 9.2.

 

Ik heb het het programma geinstalleerd en er een backup mee gemaakt en ook een WinPE emergency disk laten branden. Is dit 100% betrouwbaar?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb de free versie eens voor een kennis gebruikt om een HDD te klonen naar een kleinere SSD voor een laptop.

Werkte prima.

aangepast door MMD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is wel een oudere versie. Kan je upgraden?

 

Hier een versie 9 review.

 

http://computertaal.info/2016/01/07/review-easeus-todo-backup-home-9-0/

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er mensen die ervaringen hebben met dit programma?, ik heb gisteren via een giveaway een lifetime licence gekregen voor EaseUS Todo Backup Home 9.2.

 

Ik heb het het programma geinstalleerd en er een backup mee gemaakt en ook een WinPE emergency disk laten branden. Is dit 100% betrouwbaar?

 

Ik heb het eens geprobeerd maar vond het niet zo gebruikersvriendelijk als het freeware backup programma dat ik al jaren gebruik zonder problemen.

AOMEI Backupper Standard (huidige versie 4.0.2 - wordt regelmatig bijgewerkt)

http://www.backup-utility.com/free-backup-software.html

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

review: citaat

 

Houd er alleen rekening mee dat als je via het netwerk werkt (in ons geval hangt er een NAS aan de router) de snelheid drastisch naar omlaag gehaald wordt.

hoeveel langzamer?

 

mijn QNAP schrijft met 166 MB/s in het begin, 144 MB/s tijdens het de helft en 150MByte/sec bij het laatste deel. 55 Minuten

en dat deed die dus sneller als de windows10 eigen backup.

 

overigens net zo snel als het alternatief van Pluizebol, met die AOMEI Backupper

aangepast door Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

even terug naar de ervaringen met onder andere easeUs-to-do-backup en de support

ik heb alle drie programma's dus in de Suite genomen in Januari mede om het feit dat men stelde dat file en / of partition restore ook voor EXT3/4 schijven zou werken

wel dat werkt voor geen meter er is geen resultaat te behalen met dat herstel programma

88,14€ voor

 

EaseUS Todo Backup Home + EaseUS Data Recovery Wizard Professional + EaseUS Partition Master Professional

 

 

1  )

het binnen 14 dagen geld terug garantie gaat niet op gezien alle voorwaarden die EaseUS bij aflevering van de software stelt

Citaat

. You will absolutely get refunded as long as your case complies with Accepted Circumstances in our Refund Policy

kun je nooit met goed fatsoen aan voldoen

2 )

ook de backup duurde langer dan bij Aomei

en die werkt NU niet meer

> omdat ie geupgrade moet worden naar de nieuwste versie EN WAT DACHT U?

daar moet je dan ook nog voor bijbetalen

 

een sjoemel bedrijf zou ik het niet willen noemen die Chengdu maar ik kan het niemand aanraden software van hun te kopen gezien mijn persoonlijke ervaring

 

dus niet kopen

aangepast door Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...