Ga naar inhoud


via MIFI bellen


Aanbevolen berichten

als ik de 4G simkaart van onbeperkt bellen en internet in een 4G mifi doe hoe kan ik dan met mijn voor 4G geschikte smartphone bellen via die simkaart (in mijn mifi) zonder de simkaart uit de mifi te halen en in die smartphone te stoppen?

is bellen via mifi mogelijk?

toelichting:

ik heb een laptop, een tablet en een 2e smartphone die allemaal willen internetten en bellen.....tegelijk

  • Like 1

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites


In het blad tips&trucd 07/08 jaargang 20 jul/aug 2017, kan je in de winkel kopen (maar doorbladeren en even stukje lezen kan natuurlijk ook) staat een leuk stuk over 4G routers wat hierin de moeite waard is.

Je hebt dan dus gewoon WiFi van je 4G router voor je smartphone, mooi voor whatsapp, kan je mee bellen, en meer dingen.

Hou wel rekening met de routers die een eigen batterij hebben maar goed dat merk je vanzelf als je verbinding de geest geeft.

post-51681-0-56172100-1496386720_thumb.png

post-51681-0-39018700-1496388199.png

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bellen via de provider zal niet lukken, maar wel via voip. Wat nog wel kan is een sms op de mifi ontvangen en versturen.

Via de brower dan wel wanneer je inlogt op de mifi of via een app van de fabrikant van de mifi.

 

Daar zijn zo ook niet voor bedoeld, valt ook moeilijk te managen wanneer meerdere mensen tegelijk willen bellen via de mifi en dat op jouw kosten. En als je gebeld wordt, wie van de groep mensen op de mifi neemt op en welke telefoon moet ringelen.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals hierboven gezegd, dat kan niet. je kan wel voip bellen, via de mifi. Maar niet via je sim. misschien dat je provider voip calls van je tegoed af kan laten gaan als ze iets van voip of app aanbieden, maar mij is geen provider bekend die dat kan.

 

Je kan afhakelijk van je provider een Tweede simkaart krijgen. Dan hoef je niet te wisselen, maar tegelijk gebruiken/aanstaan kan denk ik niet, zou je moeten vragen aan je provider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...