Ga naar inhoud


sat tool voor uitlijnen


joker55

Aanbevolen berichten

Op de camping had iemand een tooltje (app) op zijn apple tablet, via het scherm kon hij omhoog/links/rechts kijken met z'n tablet, en "zag" precies waar de sat zich bevond. Hiermee was het uitrichten een koud kunstje, want ook kon je zo zien waar je door de bomen kon kijken.  Via ja camera keek je, en ergens zag je twee rode dotten (had hij ingesteld op 19.2 en 23.5) en op het kruis zetten, klaar. 

 

Nu heb ik een android tablet, maar zag deze app niet in de store...

Ik zie ruim 10 "satfinders" maar niet als dit

Is zoiets ook voor een android beschikbaar?

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik altijd : Satellite AR .

Prima programma.

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Satfinder!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een samsung  sm-t580.........3 maanden nieuw gekocht.

 

satellite AR  : geeft aan: apparaat is niet compatibel met  deze versie.  hoewel de plaatjes leken wat ik bedoelde.

wat mist mijn tablet dan?    kompas, ?? 

 

satfinder:  werkt helaas niet.......krijg geen beeld, wel wat plaatjes, google map en de richting van de sat.  maar da's alles.

aangepast door joker55

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

je moet eerst eens kijken of je Samsung een elektronisch kompas heeft.

Je kan bv een app downloaden die je tablet omtovert tot een kompas

 

Er zijn tablets of smartphones die dat niet standaard hebben (aanstaan)

Blijkbaar kan je met een trucje bij sommige tablets dit toch aanzetten.

 

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als tool gebruik ik Sattelite Director. maar, als je geen kompas hebt of deze staat niet aan dan heb je ook daar weinig aan.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

Rebox 8220 - 3.02.25, Rebox 9000 - 1.11.62 (loader 1.54), Rebox 4000 - 1.11.62 (loader 2.54), Philips/Pace 7141Visiosat Bisattelite G4Quadro (13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via ja camera keek je, en ergens zag je twee rode dotten (had hij ingesteld op 19.2 en 23.5) en op het kruis zetten, klaar. 

 

Dit gegeven doet blijkbaar geen bellen rinkelen in die zin dat éénduidig bedoelde app wordt genoemd.

Beter voortaan op de camping meteen maar even de naam van de app vragen.

 

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit gegeven doet blijkbaar geen bellen rinkelen in die zin dat éénduidig bedoelde app wordt genoemd.

Beter voortaan op de camping meteen maar even de naam van de app vragen.

 

Ja, klopt, had ik ook gedaan, was satfinder+.  maar dat was via een applestore, en ik heb een android.........een andere store.

maar ik ben er al achter..... zonder kompas heb ik er geen reet aan....

allemaal bedankt voor de antwoorden.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...