Ga naar inhoud


philips 42pfl5405h/12 doet niks meer


knaak

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Netschakelaar?

Stekker in het stopcontact?

Zekering?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ceesv al noemde, dat controleren als je dat kunt en anders is het zeer waarschijnlijk een defect in de SMPS voeding (switching mode power supply). Als je hier geen verstand van hebt, ga dan ook niet aan zulke voedingen lopen prutsen, want daar staan soms/meestal (afhankelijk van de voeding) hele hoge spanningen op om de grote buffer elco's wisselend op te laden!

 

Wat je wel kunt doen is aan de secundaire kant (als je de TV durft open te halen) van de voeding (dus de draden die naar het 'moederbord' lopen) meten en kijken of daar een spanning op staat. Anders plaats evt. een aantal foto's, zodat wij je misschien beter kunnen assisteren  :)

 

Zelf repareer ik van alles, maar van die switched mode voedingen blijf ik lekker af. Zover reikt mijn kennis (nog) niet en daar moet je met veel respect mee omgaan.

- ODROID-XU4 Server (TVHeadend v4.2.x (daily stable build), 4x Technisat SkyStar USB HD, Debian Jessie).

- FRITZ!Box (freetz) (OSCam v1.20-unstable latest met Argolis TripleReader+ voor uitgifte aan ODROID).

- Raspberry Pi 2B Client achter LCD TV (LibreElec v8.x, Kodi 17.x), iDevices (TvhClient App).

-- Triax 64cm, CanalDigitaal Quad Triple LNB, kabellengte 45m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...