Ga naar inhoud


Settings for Enigma2 (DVB-C/T/S) Receivers 14-07-2017


Aanbevolen berichten


Bedankt !

 

Maar volgens mij is er een foutje in je lijst wat de positie 9°E betreft.

 

In de satellietlijst staat bij jou de satelliet : Eutelsat 9E/Ka-Sat 9A en in je boeket staat Eutelsat 9E , dit geeft problemen bij het afstemmen op het boeket , dan zie je de zenders niet staan.

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt !

 

Maar volgens mij is er een foutje in je lijst wat de positie 9°E betreft.

 

In de satellietlijst staat bij jou de satelliet : Eutelsat 9E/Ka-Sat 9A en in je boeket staat Eutelsat 9E , dit geeft problemen bij het afstemmen op het boeket , dan zie je de zenders niet staan.

bij de volgende staat hij er zo: Eutelsat 9B & Ka-Sat 9A  in

Zou kunnen dat er nog meer verkeerd staan, maakt toch niet uit wat voor naam er staat bij mij, klik op de sat en hij draait er heen.

Is ook eigenlijk ondoenlijk alles precies bij te houden. zou een dagtaak zijn.

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ed,

 

Er is maar 1 woord BEDANKT  :)

 

Ik ben er weer blij mee, super dat je nog steeds voor ons altijd zo'n mooie lijst maakt.

 

Fijn weekend!

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de satellietlijst komen een groot aantal posities van de westerlijke satellieten dubbel voor (22, 24, 27.5, 30 west) in mijn dreambox en XP1000.

Wat daarbij opvalt is dat de zenders van bijvoorbeeld 22 west in de kolom Namespace (dreamboxedit) zowel positieve als negatieve getallen bevat. De zenders worden op de inhoud van Namespace gescheiden in 2 satellieten met de naam 22west.

 

Is dit aan te passen?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de satellietlijst komen een groot aantal posities van de westerlijke satellieten dubbel voor (22, 24, 27.5, 30 west) in mijn dreambox en XP1000.

Wat daarbij opvalt is dat de zenders van bijvoorbeeld 22 west in de kolom Namespace (dreamboxedit) zowel positieve als negatieve getallen bevat. De zenders worden op de inhoud van Namespace gescheiden in 2 satellieten met de naam 22west.

 

Is dit aan te passen?

Hoi ik zie dat hier niet; maar wil niet zeggen dat er problemen hier waren met mijn satellites.xml  was gegroeid.

Zet de bijgevoegde er eens in kijken of het dan ok is,

suc6 Ed

satellites.rar

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een knipseltje.

Als je dan in de dreambox de zenderlijst oproept en dan blauw, groen indrukt dan kom je in de satellietlijst. Scroll dan naar 22 west.

Dan zie je de satelliet 2 x vermeld. In de ene staan de zenders met de negatieve nummers in de Namespace en de andere staan de zenders met de positieve namespace nummers

post-31492-0-48579900-1500295229_thumb.png

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de satellietlijst komen een groot aantal posities van de westerlijke satellieten dubbel voor (22, 24, 27.5, 30 west) in mijn dreambox en XP1000.

Wat daarbij opvalt is dat de zenders van bijvoorbeeld 22 west in de kolom Namespace (dreamboxedit) zowel positieve als negatieve getallen bevat. De zenders worden op de inhoud van Namespace gescheiden in 2 satellieten met de naam 22west.

 

Is dit aan te passen?

Is hier ook had geen idee hoe dit komt, verschillende editors geprobeerd en files nagekeken niets raars; ikzelf mer het nooit daar ik nooit via die sat. lijst er heen ga.

De enige manier als je hier een probleem mee hebt is met DCC_E2 de lijst te dl uit je ontvanger/opslaan en terug schrijven.

Sats verliezen hierdoor hun namen maar er zijn geen dubbele meer.

Mocht je een beter oplossing vinden hoor ik het graag. 

Ed

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...