Ga naar inhoud


DREAMBOX 920


DIGIWIEW

Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei patje7of9:

Feeds die duizenden in 4:2:2 zijn helaas niet te zien , wel via VLC.:(

met kodi 17.x op de box kan je met kodi VideoPlayer 4:2:2 uitzendingen weergeven.

(kan rechtstreeks met een add-on,  of .m3u zender afspeellijst, of door opname / afspelen kan ook tijdens opname)

 

voorbeeld:

demo UHD zender 4KUA zendt uit in 4:2:2

te vinden op: 4.0°W 12348 H 30000, FEC:3/4, DVB-S2, 8PSK

kan ik met kodi 17.6 op de dm900 bekijken. (kodi 17.6 werkt ook op dm920)

 

 

screenshot1.jpg

screenshot2.jpg

VLC.jpg

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op ‎21‎/‎12‎/‎2017 om 20:00 zei dvbs:

satmaat,

Ben je van het onderstreepte zeker? (volgens de specificaties zou je denken aan 2 verschillende combinaties: 2 keer S + 1 keer C of 2 keer S + 1 keer T)

 

je hebt gelijk, maar toch is er een andere combinatie mogelijk (ik heb triple tuner getest, met 1 dvb-c  en 1 dvb-s kabel aangesloten)
wanneer ik dvb-s + dvb-c opneem kan ik enkel nog opnemen/kijken naar zenders op dezelfde dvb-s + dvb-c transponder.
wanneer ik dvb-c + dvb-c (2 verschillende transponders) opneem, kan ik geen dvb-s meer zien, enkel nog de dvb-c zenders op de 2 verschillende transponders kijken/opnemen.

aangepast door satmaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12/26/2017 om 22:09 zei satmaat:

je hebt gelijk, maar toch is er een andere combinatie mogelijk (ik heb triple tuner getest, met 1 dvb-c  en 1 dvb-s kabel aangesloten)
wanneer ik dvb-s + dvb-c opneem kan ik enkel nog opnemen/kijken naar zenders op dezelfde dvb-s + dvb-c transponder.
wanneer ik dvb-c + dvb-c (2 verschillende transponders) opneem, kan ik geen dvb-s meer zien, enkel nog de dvb-c zenders op de 2 verschillende transponders kijken/opnemen.

Dat zal kloppen, satmaat. Ik denk dat ik het toch verkeerd gezien heb. De benaming refereert naar de aansluitingen. Per triple tuner zijn dan alle mogelijke combinaties van 2 mogelijk. (dus 6 mogelijke combinaties van 2 tuners)

 

Euhm hopelijk is dat nog verstaanbaar Nederlands?

Groeten van dvbs,        

 

             UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...