Ga naar inhoud


DREAMBOX 920


DIGIWIEW

Aanbevolen berichten


Als het standaard is, waarom zet Dream het in de heading van zijn toestel, dus als één van de belangrijkste kenmerken, naast 4K ?

En zelf zeggen ze hierbij : 

 

Citaat

This unique variability continues seamlessly with the front panel CI slots, which are based on integrated FPGA technology, allowing them not only to be allocated to the appropriate receiver sections independently of each other, but also to provide parallel usage as well.

 

Dus ze maken een onderscheid tussen gescheiden zonder beïnvloeding maar ook parallel gebruik.

Ik denk dat dat betekent dat 1 tuner nu naar 2 CI modules tegelijk kan (om meer zenders tegelijk te kunnen decoderen), maar het zou interessant zijn om te weten wat het juist betekent.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeft iemand inmiddels al een dm920 in huis ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-11-2017 om 14:43 zei satmaat:

 

- Voor DVB-C en DVB-S samen, heb je genoeg aan 1 triple tuner (2xDVB-S2X/1xDVB-C/T2)
  De triple tuner wordt intern doorgelust en kan met verschillende combinaties werken (vb. 2xDVB-C + 1xDVB-S of andere combinaties)
- Wanneer je meerdere losse kaarten hebt, kan je een usb cardreader aansluiten  (vb. met Smargo Triple Reader, heb je 3 extra smartcard lezers)

 

 

 kan ik wat met die CI sloten doen, ipv een usb cardreader?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei patje7of9:

Ik heb de dm920 met triple turner (DVB-S2X en DVB-C/T2) al bijna een week in huis, met gemini image.:grin:

 

kom maar op met die review dan... wel een YouTube filmpje er bij aub.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei patje7of9:

Ik heb de dm920 met triple turner (DVB-S2X en DVB-C/T2) al bijna een week in huis, met gemini image.:grin:

Deze tuner kan toch multistream, T2MI en apsk modulatie aan?

aangepast door Mojo
aanvulling

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mojo:

Deze tuner kan toch multistream, T2MI en apsk modulatie aan?

 

Er zijn twee versies van de triple turner één met mulltistream (DVB-S2X multistream) en één zonder.

Ik heb de versie zonder multistream dus deze kan ik niet testen.

Wat ik je wel kan zeggen is dat de bijgeleverde HDMI kabel veel te kort is.:cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei patje7of9:

 

Er zijn twee versies van de triple turner één met mulltistream (DVB-S2X multistream) en één zonder.

Ik heb de versie zonder multistream dus deze kan ik niet testen.

Wat ik je wel kan zeggen is dat de bijgeleverde HDMI kabel veel te kort is.:cry:

Hoe is dan de omschrijving van die 2 tripletuners want als ik em ga bestellen dan moet ik wel weten dat ik de goede triple tuner er in krijg.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je mag toch ervan uitgaan dat de dienstverlener / verkoper weet wat die doet?

passen er wel twee tripletuners in met enigma2 oe 2.5 en de drivers? dat lijkt me belangrijker als vraag

 

o ja, dat heeft met uw FPGA te maken

aangepast door Tonskidutch
aanvulling van de vraag

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...