Ga naar inhoud


Werkt de tnt kaart met de smit secure viacces module?


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik moest vragen van iemand of de tntsat kaart die je in hun ontvangers gebruikt ook werkt in een smit secure viacces module met orca ondersteuning.

Op de verkoopsite, staan veel viacces providers op, maar tnt niet.

Ikzelf zou zeggen van niet, omdat je in oscam optionele keys moet gebruiken.

Ik kan wel de specs van de module hier plaatsen, maat ik kan geen duits vertalen naar nederlands, en die online vertalers maken er een zooitje van. En aangezien het een nederlands board is, zal ik ook niet de originele duitse tekst plaatsen. En de link kan ook niet, t'is een webschop.

post-40019-0-46790800-1502376719_thumb.jpg

aangepast door sattv4iedereen
  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik lees op franse en duitse forums dat het niet werkt op een v6 kaart. Maar hoe kan je weten welke versie je hebt?

morgen steek ik eens een vervallen tnt kaart in zo'n cam, en kijk of er iets gelezen wordt. Ik weet natuurlijk niet welke versie het is.

maar ik lijdt daar uit, dat een tnt kaart niet werkt op dergelijke module, toch de v6 niet. En de nieuwe zullen wel die versie hebben denk ik.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei sattv4iedereen:

morgen steek ik eens een vervallen tnt kaart in zo'n cam, en kijk of er iets gelezen wordt. Ik weet natuurlijk niet welke versie het is.

maar ik lijdt daar uit, dat een tnt kaart niet werkt op dergelijke module, toch de v6 niet. En de nieuwe zullen wel die versie hebben denk ik.

Het enige wat je met de viaccess cam module kan doen, is de kaartinfo van de tntsat kaart raadplegen.
verder werkt die niet met een tntsat kaart.

(de viaccess module was ook geschikt om de voorbije security kaartupdate te ontvangen om daarna weer met oscam verder te kunnen gaan, wannneer je geen officiële tntsat box had, scam, gbox)
Een ci module waarmee tntsat werkt, is er niet. (behalve een deltacam ci module met de juiste firmware geprogrammeerd)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toen die kaart  nog werkend was geprobeerd op een deltacam, maar niet alle kanalen gingen open. ( verouderde aes keys?).

het was een versie v5 kaart.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze even voor de gein in de kaartlezer gestoken van de ariva 253combo. Die was ook in staat de verval data uit te lezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...