Ga naar inhoud


Heb ik mijn tntsat V6 kaart gegrild?


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik had een nieuwe tntsat kaart V6, die ik geprobeerd heb in mijn vu duo met oscam. Er is een datum opgekomen tot 2021. Zonder beeld. Vandaag een originele tntsat ontvanger, maar het beeld blijft op zwart, en krijg de melding optionele kanaal, contacteer je verdeler.

Ik heb die zonder succes 30 minuten op TF1 gezet.

Kan ik ervan uitgaan, dat mijn kaart gegrild is, en nu enkel nog kan dienen als ijskrabber?

Of is er toch nog mogelijkheid om beeld te krijgen?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laat hem maar is aantal uur staan minstens.  die EMM's voor TNTsat komen erg onregelmatig.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zit nu in de ontvanger van tntsat op tf1. zaterdag ben ik er weer bij, en even zien, of er dan beeld is.

Indien nee, dan zal het een duurdere ijskrabber zijn vrees ik.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoop dat ze niet gegrild is want er is reeds een tijdje een probleem met TNT en fransat onder oscam.Ik had een werken PC4 kaart tot november.Ik wacht ook af om een nieuwe PC6 te kopen op verdere info van frankrijk.Voorlopig kijk ik via een weg die hier niet mag vernoemd worden :) maar is eigenlijk geen probleem want zijn eigenlijk fta kanalen op fransat 5W.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...