Ga naar inhoud


Diverse hardware revisie's bij orca module's M7?


Aanbevolen berichten

Hi,

Ik heb vernomen, dat M7 bij hun nieuwe orca ci+ module's verschillende hardware revisie's in omloop zouden zijn.

Zou dat de oorzaak zijn, dat er hier topics zijn, waar de een schrijft, dat zijn ci+ niet werkt op zijn linux met pli, en van de andere wel?

Indien er verschillende hardware revisie's zijn, is het dan opletten geblazen, met gebruikservaringen mij dunkt.

  • Like 2

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


als jij toch hebt vernomen dat er verschillende sofware zijn voor de nieuwe module's 

welke bedoel jij dan en welke software versie hebben die dan 

ps de mijne weet ik natuurlijk wel 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het niet over de software, maar over de hardware. Ooit heb ik een firmware update gekregen, en durf ik te zeggen, dat de mijne perfect werkt op een enigma 2 ontvanger en pli, maar durf zeker niet meer beweren, dat ze allemaal gaan.

En, ik weet niet of je verschillen ziet aan de buitenkant, en ik heb geen zin, de mijne te ontmantelen.

Maar of er verschillen zijn, daar komen we vroeg of laat achter.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik plaats info, over een tvv dealer die ik kreeg. Als hij nonsens verteld, dan is het helaas. Verifiëren met bron is niet altijd mogelijk. Om het te verifiëren, zouden diverse gebruikers de sticker van hun module moeten posten, na het weghalen van privé gegevens.

Jij verbied me te reageren op jou topics, maar jij doet het wel op de mijne. Zal ik mijn voeten vegen aan jou verbod?

  • Like 1

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...