Ga naar inhoud


v6 -cds-tvv


Aanbevolen berichten

Zijn er mensen die zin hebben om eens weer de studie van de nieuwe codering te doen? 

 

Het zou leuk zijn konden we hem aan de praat krijgen met OSCammetje 

 

Indien dit nog toegestaan is , en er geintereseerde zijn met dergelijke goede info en niet K*s die op de forum mogen , dan kunnen we wat info uitwisselen 

 

groeten Zazza

Link naar reactie
Delen op andere sites


Interesse! Wat heb je zelf al uitgeprobeerd?

 

Wat je in ieder geval nodig hebt is  boxkey, deskey, aeskey.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

En waar heb je deze keys vandaan?  En uiteraard is het gepaired, daar draait het juist om.

 

Als je een ontvanger hebt misschien het verkeer tussen kaart en box loggen. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De wetgever heeft daarvoor een wetsartikel, het kraken van een encryptiesysteem is strafbaar.

 

En een geheim is geen geheim meer wanneer meer dan 1 persoon ervan weet.:)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooit heeft men mij verteld/wijsgemaakt, dat ieder encryptie systeem, de sleutel ervan bekend moet zijn, bij de overheid.

ik zou strafbaar zijn, als ik voor gelijk welk doeleind ook iets opzet, en gebruik maak van een eigen encryptie systeem met algoritmes.

tenzij ik mijn gegevens hoe ik het encrypteer ter beschikking stel aan de overheid als men dat mij vraagt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
49 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Ooit heeft men mij verteld/wijsgemaakt

Dat dus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ook hier mag je verregaand discussiëren over de techniek achter coderingssystemen, je mag alleen niet de informatie verstrekken hoe je exact gratis kunt kijken.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ooit heeft men mij verteld/wijsgemaakt, dat ieder encryptie systeem, de sleutel ervan bekend moet zijn, bij de overheid.

ik zou strafbaar zijn, als ik voor gelijk welk doeleind ook iets opzet, en gebruik maak van een eigen encryptie systeem met algoritmes.

tenzij ik mijn gegevens hoe ik het encrypteer ter beschikking stel aan de overheid als men dat mij vraagt.

Dit klopt die wet is ontstaan eind jaren 90 toen populair werd e mails te versluitelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei luisteraar:

Dit klopt die wet is ontstaan eind jaren 90 toen populair werd e mails te versluitelen

 

Hoe kom je bij deze onzin?   Er is wel meerdere malen in het buitenland gesproken over een soort systeem waarbij bepaalde inlichtingen diensten graag een officiele backdoor willen maar dit is gelukkig nog niet het geval.  En dat zou ook niet werken want zoals we de laatste jaren zien,  als de nsa het kan kunnen de hackers het ook en wordt dus alle versleutelde communicatie onveilig.  

 

Maar terug naar het onderwerp,  volgens mij is er geen sprake van chipset pairing bij viaccess.   

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik de laatste keer de status van pairing opvroeg tussen module en kaart van de orca m7 module stond er neen.

mocht iemand zo'n gesloten m7 bakkie hebben met een orca chip, dan mag die altijd eens met dat chipje komen.

benieuwd wat er zou gebeuren als ik die zou steken in mijn high acces secure smit viacces orca module.

maar ik pleur mijn orca module van m7 niet open om het te testen. Het is trouwens nutteloos.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...