Ga naar inhoud


Gebeurt afschakelen kaart enkel door emm's of ook door ecm's


Aanbevolen berichten

Hi,

vandaag is mijn abonnement bij cds ten einde. Er stond in de brief, dat ze de kaart gingen deactiveren. In oscam zie je dit, dat bij reader info bij rechten allemaal nullen staan.

het updaten e.d., van de kaart gebeurd met bepaalde emm's. Ik vraag me af, of het afsluiten ook door emm's gebeurt of gebruiken ze daarvoor ecm's?

mijn vraag gaat er niet om, om bedoeld langer te kijken dan ik mag, maar ik vraag me dit af, omdat ik hier de kaart enkel gebruik op de viacom zenders en daar geen emm's worden verstuurd. Mijn kaart moest om de 2 maanden op een m7 zender her geactiveerd worden.

weet iemand, of mijn kaart zal afgesloten worden via ecm's, of zal ik omdat er geen emm's worden verstuurd op die zenders, kunnen kijken tot m7 haar sleuteltjes wijzigd of einde datum op de kaart?

vroeger zette men de datum op 01/01/90, maar nu enkel de rechten dicht.

ik ben benieuwd.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik blokkeer ze niet, maar blijkbaar sturen ze op de viaccom transponder geen emm's.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, dat er op Mijn canal digitaal een einddatum staat van 30 september 2017, terwijl de brief spreekt op 8 september.

Hopelijk heb ik geen hoop narigheden, om mijn abonnement te beëindigen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update, inloggen in de film1 go app gaat ook nog perfect, of zou het zijn tot en met 8 september, of loopt de administratie bij cd weer mank :confused:?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geniet er maar van, mochten ze toch nog doorgaan met je geld afpakken volgende maand, blokkeer je je rekening toch voor de firma....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎8‎-‎9‎-‎2017 om 12:53 zei sattv4iedereen:

Ik blokkeer ze niet, maar blijkbaar sturen ze op de viaccom transponder geen emm's.

 

Je zal vast niet alleen mtv zenders kijken toch.  Wat je moet doen is het volgende.  Kijk eerst is of alle zenders nog werken en kijk naar de datum (entitlements) in oscam.

 

Als het goed is zie je een datum die ongeveer 7-8 weken vooruit gaat voor de management tier en provider tier.  Wat je nu moet doen is in je reader settings  blockemm:  Unique  aankruisen

 

Dan kunnen ze de PBM (het pakket op je kaart) niet aanpassen en zal je tenminste beeld behouden tot de provider tier verloopt.  (nog 7-8 wkn)  Ze kunnen nog steeds shared-emm's wegschrijven en daarmee wordt de het abo verlengd en dat is alleen maar mooi want des te langer heb je beeld.  Je kunt nu rustig je kaart laten updaten.

 

Maar op een bepaald moment zul je merken dat 1 shared emm naar error gaat en dat klopt zij zenden dan een verlengingspuls uit voor een andere PBM dan op jou kaartje staat  (die unique emm met die pbm wijziging had je geblokkeerd). Op dat moment weet je dus dat jou abonnement echt gewijzigd is maar heb je door dit truukje nog steeds beeld.

 

Over 7-8 weken zal de kaart echt verlopen zijn en dan kun je die blokkade er weer uit halen en de kaart gewoon regulier updaten, je krijgt dan waarschijnlijk weer een unique emm met wijziging van de PBM naar E0000000000000  dat is het freetoview pakket, vroeger had je daarin ned123 nu alleen nog de maandelijkse preview zender en misschien radio.  

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is nu al het geval, ik denk, dat ze de keys hebben gewijzigd. De datum staat nog tot 9 november, en de pbm is ongewijzigd. ik heb 3 dagen langer gekeken dan mijn abbo, pech dat ze juist nu de keys hebben gewijzigd, maar ik hou de optie open voor een mtv kaartje. Die heb ik ergens verkeerd gelegd, en ik heb nog ergens gelezen, dat die na 6 maanden ongebruikt, niet meer met een geldig ticket terug geactiveerd kan worden. Wie weet meer?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan niet, wat geeft de PBM aan? 

 

En MTV kaarten kun je altijd op elk gewenst moment activeren.  Sommige kaarten blijven jaren in de winkels liggen.

 

 

 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Codx:

Dat kan niet, wat geeft de PBM aan? 

 

En MTV kaarten kun je altijd op elk gewenst moment activeren.  Sommige kaarten blijven jaren in de winkels liggen.

 

 

 

 

De kaart wordt enkel gebruikt op 19°, de viaccom zenders. iedere 2 maand, moest ik een heractivatie puls aanvragen, en die op een zuivere M7 zender zetten, wat steeds een groter probleem kwam. Toen de kaart nieuwe keys kreeg, kon ik weer ongeveer 2 maand verder. volgens mij hebben ze de laatste 24 uur de keys gewisseld, en is daarom de kaart uitgevallen. Hier heb ik enkel een ariva combo 253, en staat dit anders geformuleerd. ik probeer even een foto te uploaden.

Morgen even de hoofdkaart bekijken, wat die geeft.

En die MTV kaarten, die nog nooit geactiveerd zijn, kan ik best geloven. De mijne is 18 maand gebruikt geweest, tot ik een cd abonnement afsloot. Ik heb eens schoonmaak gedaan in mijn ongebruikte doch noch werkende modules en kaarten, maar die heb ik toch echt serieus verkeerd gelegd. Maar ik vraag me af, of bvb mtv dance enkel M7 betreft, of ook hun eigen kaarten, of toch die MTV kaarten. Voor verandering, keek ik af en toe eens MTV dance. vh-1 classics is de hoofdzender, en ik zou er niet mee kunnen lachen, als die dan plots ook niet meer te ontvangen zou zijn met een mtv kaart.

ik wacht alleszins tot na 1 oktober, om te zien of mtv dance en de andere echt verdwijnen van satelliet, of enkel de M7 codering wegvalt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...