Ga naar inhoud


Mutnt HD51 slechte ontvangst


Altobelli

Aanbevolen berichten

Mijn neef heeft een et 9500 en pas geleden een mutant HD 51 gekocht.

De Mutant werkte uitstekend tot afgelopen zondag, toen begon het beeld stil te staan

dan weer bewegend en hakkelig. Signaalsterkte goed, zowel op satelliet als kabel, Ik ben even langsgegaan bij hem om alles te controleren.

dwz alle bedradingen, aansluitingen, heeft kanalenlijst Hans erin zitten, alles heeft perfect gewerkt tot nu dan.

De et 9500 weer aangesloten en alles werkt perfect, de Mutant weer aangesloten en weer slechte ontvangst.

Heb pli 4.0 erin zitten in beide boxen.

Iemand met dezelfde ervaring?

Ik hoor het graag, anders terug naar de dealer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


als er niets veranderd is in instellingen enz 

denk het beste terug naar de dealer 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is nog een optie om hem opnieuw te flashen, kan zijn dat er een driver of een bestandje corrupt is geraakt door raar uit zetten.

 

Helemaal van de stroom halen voor een minuut kan misschien ook geprobeerd worden.

 

Heb trouwens zelf 2 stuks, nog nooit deze problemen gehad gelukkig,

 

 

 

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de box opnieuw geflasht met de laatste open pli 4.0 en alles leek in orde.

De kanalen lijst van Hans weer ingevoerd en het werkt weer, behalve de streams, webcams etc.

Als ik een webcam aanklik gaat het  beeld flikkeren en kan dan niets meer ondernemen, zoals in het menu komen.

Haal de stekker er dan uit en dan weer stroom erop, heb dan weer gewoon beeld op de tv kanalen en menu etc.

Ik zal daarom een andere image gebruiken of dit euvel dan verholpen is, anders terug naar de dealer.

Zal het eea met mijn neef bespreken.

Met mijn eigen box et 9500 geen problemen met dezelfde plugins en settingslijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou die dan even terug doen 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...