Jump to content

te koop gevraagd zie foto (digiglobe)

gerard

Recommended Posts

bedankt voor de reactie die winkel in frankrijk heb ik gemaild maar heeft ze niet meer .

en een oplossing in de tent kan niet we hebben een sta caravan .en er mag zelfs geen tent erbij staan 

mvg gerard 

goed idee ja het is een camping met veel regels men wil het netjes houden daar 

denk dat ik dat doe moet even zien waar ik die sticker kan krijgen die ik er op plak 

maar super idee bedankt 

mvg gerard uit almelo 

"men wil het netjes houden"

...

Dus schotels moet je niet willen, uitschot die lui die dat hebben.

Sorry, maar met dat soort uitspraken gaan bij mij weer alle nekharen overeind staan!

Laat me raden: Nederlandse camping?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 8.1

Xtrend ET10000: 2x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.1
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

• 2 weeks later...

Dus een effen witte rechthoekige schotel geldt als "niet netjes" maar zodra er op zo'n zelfde oppervlak de schijn van zonnepaneeltje op staat dan is het ineens "wel netjes".  Als je het mij vraagt is het meer een kwestie van vreemdelingenhaat. Als ze bepaalde limieten wilden stellen aan vorm of omvang heb ik daar begrip voor maar niet als het om exact hetzelfde ding gaat qua uiterlijk en het alleen om de vraag draait waar je het voor nodig hebt. Bij zoveel tolerantie blijf ik maar liever onder de grote rivieren.

• Like 1
  • Haha 1