Ga naar inhoud


Frequenties Filmkanalen


superzuan

Aanbevolen berichten

goedemorgen,

 

sinds enige tijd ben ik heel wat kanalen kwijt. Het gaat voornamelijk om de filmkanalen en kanalen die buiten het standaard pakket vallen. Ik heb ziggo en een dreambox 500hd. Het vervelende is dat ik normaal helemaal naar de winkel moet toegaan en dan stelt hij de nieuwe frequenties in. Bij mijn vorige provider vroeg ik de frequenties per mail en deed ik het handmatig. Dat werkte altijd perfec.

 

Heeft er iemand van mij de huidige frequenties .

 

Ziggo

den haag

dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Antenne aansluiting met oude aansluitdozen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Filmkanalen zitten op 122 MHz sinds het voorjaar, je loopt ook nog kans dat je deze frequentie niet kan ontvangen ( geen of zeerslecht signaal niveau ) indien er nog oude aansluitdozen in je antenne installatie zittten, deze filteren deze frequentie er uit omdat dat bijna radio FM band is, om dit uit te sluiten even de ontvanger direct op het overname punt aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we bij het begin beginnen:

 

welke kaart heb je erin zitten?

 

Volgens mij zit er geen kaart in namelijk.

Je zegt dat je naar de huidige winkel moet, de vorige provider stuurde het per email.

 

De huidige en vorige provider ZIJN ALLEBEI ZIGGO.

Dus dit lijkt heel erg op het illegale cardsharing wat jij doet.

 

Als je netjes Ziggo belt helpen ze je en zien ze gelijk of er een probleem is met de WCD of het signaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan ook zijn dat als de AOP in de meterkast zit en er is een slimme meter geplaatst, dat je storing zou kunnen krijgen op zeer lage frequenties? Zou met het 4G signaal te maken hebben dat slimme meters gebruiken. Ik heb er in ieder geval last van dat ik de filmkanalen bij Ziggo storend ontvang sinds ik een slimme meter heb.

Groet, André

apparatuur: Gigablue Quad 4K, UE 4K, IP 4K, Octagon sf8008

ontvangst via een Big Bisat, Sky Stream UK, kabel en antenne

smartcards: Sky UK FTV en Fransat image: OpenATV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...