Ga naar inhoud


Deurbeveiliging


ronaldsl

Aanbevolen berichten


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur geleden zei D.Quijote:

mijn voordeur:

 

 

 

mooie deur man,

 

Zit het frame even zo veilig aan het Casco?

ik kan met een doorsnee accu-slijptolletje de meeste ramen en deuren eruit halen in duitsland bij WDVS-gevels, daar de anker pennen (4 over het algemeen) altijd op dezelfde plek aan de casco vast zitten (in het tweede plaatje zie je de montageschroef - eitje)

 

ik zeg het maar even opdat jullie weten hoe je Duitsland kunt leeg halen :D

 

 

serieus er is niks veilig en de verzekeringen betalen niet bij RAL montage

als je de rolluiken dicht hebt, betalen ze ook niet daar je laat zien aan de inbrekers dat je op vakantie bent

ja nu jij weer

Screenshot_75.jpg

Screenshot_74.jpg

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het frame zit met 8 stuks lange torx schroeven met pluggen vast in de muur, ik geloof dat ze zo'n 10 tot 15 cm lang zijn.

 

 13 jaar geleden 860 € betaald inclusief oude frame weghalen metselwerk en plaatsen.

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D.Quijote

Klopt, een hele goede veiligheidsdeur.

Ik zat afgelopen winter in een luxe appartement in Moraira Spanje en daar was ook exact zo’n deur geïnstalleerd en dat geeft toch wel een veilig gevoel.

Natuurlijk kom je met cirkelzaag ook door deze deur maar inbrekers willen vooral snel hun inbraak uitvoeren en hebben een bloedhekel aan herrie.

Voor mij zou dit de ideale voordeur beveiliging zijn.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Tonskidutch:

als je de rolluiken dicht hebt, betalen ze ook niet daar je laat zien aan de inbrekers dat je op vakantie bent

ja nu jij weer

 

 

Rolluiken kan je altijd op gezette tijden open en dicht laten gaan, momenteel heb ik het hier op wintertijd ingesteld logeer- en studeerkamer tuinkant bij zonsondergang en de badkamer straatkant 10 min. na zonsondergang keuken straat kant 20 min. na zonsondergang en kamer tuinkant grote raam en tuindeur met raam ook zoveel minuten na zon ondergang,

Zo kan het dus ook elke ochtend en in de zomer houd ik weer andere tijden aan maar ook in combinatie met de zon op en zon onder tijden omdat die dagelijks verschillen waardoor het er elke dag een verschil in het open en sluiten van de rolluiken is.

En de voordeur met een driepunts slot dus niet zo een mooie als bij D.Quijote.

 

nemef-driepuntssluiting-492602-skg.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik woon ook in Friesland, Franeker, en zelfs hier kan je gewoon rolluiken kopen of bestellen en laten plaatsen, ik heb ze gewoon zelf geplaatst.

Het voordeel is dat je ook een extra warmte besparing hebt in de winter en in de zomer sluit je de zon buiten en hou je het binnen koeler.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...