Ga naar inhoud


Geen netwerk meer


Peter F

Aanbevolen berichten

Gisteravond stopte spontaan het netwerk van mijn ET4000.

ook ander netwerkswitch geprobeerd en andere netwerkkabel

 

Zodra de box aangaat brand eventjes het groene en oranje ledje daarna gaat deze uit.

 

zojuist met usb een nieuwe versie van openpli 4.0 geflashed, maar resultaat blijft hetzelfde.

 

iemand nog tips ? of is dit nu een afgeschreven receiver ?

 

Bedankt

 

aangepast door Peter F
Link naar reactie
Delen op andere sites


kan je wat downloaden uit applicatie ?

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 30-10-2017 om 09:45 zei Sjaak(k):

Ik heb nog geen antwoord gekregen op mijn eerdere vraag of je zonder netwerk wel kunt kijken naar fta sat zenders, en voor de gecodeerde zenders een kaar in je ET4000 hebt zitten, dan weet je iig dat je ontvanger nog werkt. Ik heb zelf ook een 4000 gehad en de tuners gaan nog wel eens kapot vandaar mijn vraag

Voor een media speler heb je idd een interne netwerkt verbinding nodig, is je et4000 aangesloten op een ethernet kabel of doe je het draadloos via wifi, dit .laatste zou ik je sterk willen afraden ivm de stabiliteit van de verbinding. In je ontvanger kun je zien of je netwerk goed is dmv netwerk test.

 

 

G'dag

 

sorry voor de late reactie, maar met het kaartje erin kan ik gewoon alle zenders ontvangen

 

kan het ip adres niet pingen die ingesteld staat, (Statisch) en dhcp werkt ook niet meer.

bij kabeltest zegt hij dat de kabel is aangesloten maar dat hij niet naar buiten kan. het lijkt echt dat de netwerkkaart onboard stuk is.

 

Ik denk dat ik het anders doe en een nieuwe receiver voor beneden koop, en dan alles door schuif.

 

ik neem dan voor beneden een vu+ uno 4k, en schuif mijn oude vu uno  door naar boven kan ik daar ook 1080p films kijken.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...