Ga naar inhoud


Asus ac3100


freeguy100

Aanbevolen berichten

Bedankt Sjaak voor het meedenken,dacht dat ik de hele tijd heb verteld wat ik met de adviezen gedaan heb en wat er wel of niet werkt..ik roep niet zo snel dat je ergens niks van snapt..niet kan lezen enz..ik wil mensen wel in hun waarde laten. Maar bedankt voor het suc6 wensen .

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Om om dit toch nog even goed af te sluiten..inmiddels werkt het allemaal weer met Merlin er op.

De technische dienst van Asus heeft me er goed bij geholpen en met het juiste programma was het in 5 minuten gefixt .

Kortom eind goed alles goed .Rescue programma en gewoon weer de firmware erop die ik er op wilde hebben.

Iedereen nog maals bedankt voor de hulp .

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dus een programma gekregen van de helpdesk van Asus en de Merlin firmware er weer opgezet.Programma die ik dus zelf niet op hun website had gevonden .

Daar wist ik dus wel de beruchte VID 34 in te vullen en had dan ook meteen internet. Die instellingen voor internet had ik ooit al eens gevonden hier op sat4all compleet met afbeeldingen erbij dus is 2 minuten werk dan.Werkt wel alleen als je glasvezel hebt .en ook alleen voor internet,omdat ik toch geen tv en telefoon heb via de glasvezel via Tweak(1000-1000)

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Psychosammie:

Ach, je was weer even van de straat :-) 

Haha ja hoewel de laatste 2 dagen heb ik me er niet meer zo mee bezig gehouden en vertrouwde ik op de AUS helpdesk die me netjes geholpen hebben net als sommige mensen hier trouwens. Heb vakantie dus alle tijd voor dit gedoe hoewel het niet op de planning stond..maar het is opgelost en het werkt weer en ook wat geleerd over de techniek en ook wat opgestoken en geleerd van mensen .

Vu Duo +
Wavefrontier T-90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...