Ga naar inhoud


Ticketsysteem Wifi op camping


casperb71
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

  • Oplossing

Het principe is simpel. Je gebruikt een bridge. Die maakt als enige contact met het wifi van de camping. Ingebouwd zit een router die dit signaal weer doorzet naar andere apparatuur. De camping ziet maar 1 client.

 

Het staat hier beschreven....

 

798px-Standard_bridge_large.jpg

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het principe is simpel. Je gebruikt een bridge. Die maakt als enige contact met het wifi van de camping. Ingebouwd zit een router die dit signaal weer doorzet naar andere apparatuur. De camping ziet maar 1 client.

 

Het staat hier beschreven....

 

798px-Standard_bridge_large.jpg

Dat bedoel ik dus. Bedankt.

VU+ Duo, PLI 4.0, Triax78-13/19,2 / Triax 60-23,5 / Triax 60-28,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ik heb dit getest.

 

Op de camping waar ik zit hebben we KPN Hotpsots. Nadeel hiervan is, dat je maar met 1 device connectie mag maken.

 

Ik had dit verhaal gelezen en dacht, dat moet lukken. Tot het moment dat ik wil testen gaat alles goed. De router neemt netjes de SSID van KPN over. Ik kan verbinding maken op de SSID die ik heb aangemaakt. AutoAP lijkt dus zijn werk goed te doen.

 

Maar dan komt het. Voor het gebruik van KPN Hotspots, moet je inloggen met een username en password. Dat lukt me dus niet. Ergens hierboven zei iemand dat je dan 1x moet inloggen en dat het dan moet werken, maar ik krijg niet de mogelijk om in te loggen (page cannot be found)

 

Kun je op een of andere manier in AutoAP ook een account/password opgeven zodat dit wel gaat werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens naar de oplossing zoals ik die in bericht #4 heb beschreven.

Die oplossing functioneert feilloos, althans ik heb het nog nooit meegemaakt dat dit niet op een Nederlandse of Buitenlandse camping heeft gewerkt.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens naar de oplossing zoals ik die in bericht #4 heb beschreven.

Die oplossing functioneert feilloos, althans ik heb het nog nooit meegemaakt dat dit niet op een Nederlandse of Buitenlandse camping heeft gewerkt.

Hoi Jürgen!

 

Bedankt voor je antwoord! Maar hoe doe je dat dan met de inlogpagina? Ik moet nadat ik connectie heb gemaakt met het WiFi signaal inloggen met een username en password op een site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen de eerste gebruiker hoeft in te loggen, alle volgende gebruikers krijgen geen inlogscherm meer te zien, althans zo heb ik het tot nu toe ervaren.

Misschien dat KPN weer iets heeft bedacht om dit te voorkomen.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een bekende webschop winkel,staat er een aanbieding van een odys mobile smart center.

op de site staat o.a. het volgende:

 

HOTSPOT MODUS
De vernuftige hotspot modus van ODYS MOBILE SMART CENTER zorgt dat de meestal niet-kosteloze hotspotverbindingen met meerdere clients zonder extra kosten kunnen worden gedeeld. Dit werkt doordat ons MOBILE SMART CENTER zich als client bij de hotspot aanmeldt en de verbinding tot stand brengt. Tegelijkertijd wordt een intern DHCP-compatibele WiFi gemaakt, waarop clients zich aanmelden en zij ook gebruik kunnen maken van de verbinding met de hotspot. Uiteraard kan ook deze interne WiFi met een codering worden beveiligd.

 

Misschien is dit een oplossing om meerdere internet toestellen aan te sluiten met 1 wifi hotspot toegang.

Als je buiten gebruik bent van een hotspot is die ook bruikbaar met een data sim kaartje op 3G en heeft andere diverse toepassingen.

post-40019-0-76084900-1399840224_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...