Ga naar inhoud


Externe usb tuner werkt niet voor tvv antenne


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Vandaag even de module van tvv antenne gestoken in een vu solo se v2 met externe usb dvb-t2 tuner de vu usb turbo tuner.

Na het inlezen van de kanalen, kreeg ik geen rechten. Ik heb van alles geprobeerd, maar geen beeld. Dan heb ik de interne tuner gebruikt, en die decodeerde meteen.

Hierbij zou ik durven uitmaken van we gaan een externe dvb-t2 stick in onze linux steken om naar tvv antenne te kijken niet zal gaan.

Binnen max 14 dagen komt een DVB-T2 ontvanger binnen met ci+ mogelijkheid, en zal je ook de ervaring geven.

P.s. voor mij moeilijk, om te weten waar. Maar ik dacht, iemand die tvv antenne wil zien zal direct naar hier komen.

Mijn excuses mocht mijn redenering verkeerd zijn.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei sattv4iedereen:

Vandaag even de module van tvv antenne gestoken in een vu solo se v2 met externe usb dvb-t2 tuner de vu usb turbo tuner.

 

de module van TVVlaanderen zoals je reeds weet kan geen AntenneTV op DVB-T2 decoderen

je dient daarvoor een separaat abo en dus CI-cam te nemen!

Screenshot_73.jpg

Screenshot_74.jpg

aangepast door Tonskidutch

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn solo zit een interne dvb-c/t tuner. Via de usb, een externe usb dvb-c/t ontvanger.

De interne was gebruikt voor dvb-c en de externe dvb-t. De externe, gaf geen beeld voor tvv antenne.

Toen ik de interne van dvb-c naar dvb-t overzette en de antenne kabel verstak, decodeerde die meteen.

Daaruit leid ik, dat van even een externe dvb-t2 stick aansluiten om tvv antenne te ontvangen niet zal werken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...