Ga naar inhoud


DM920 en OSCAM


Satelliet

Aanbevolen berichten

alvast bedankt ik ga het proberen, de vraag is of er haperingen zijn met de originele os

 

 ik veronderstel dat andere images interessante opties hebben?

 

even uit nieuwsgierigheid:

zijn er dreambox 920 mensen met probleemloze openpli ?

met probleemloze openatv ?

welke oscam zit er dan telkens bij ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een officiële OpenPli bestaat niet voor de DM920. Er bestaan 'spin-offs' met divers resultaat. OpenATV gebruikt ik niet op de DM920 (wel regelmatig gebruikt op de DM800se en DM800se v2) en dat werkte prima. DreamOS 2.5 werkt prima op de DM920 inclusief OScam. Met zowel de CDS kaart en de TVV kaart geen enkel probleem (wel eens verstoring op VTM maar dat lag aan de problemen bij de provider). Inmiddels over op kabel (Ziggo) en ook dat werkt prima met OScam. Heb de DVB-S2 tuner vervangen door de DVB-C/T2 tuner. Hierdoor werkt opnemen/vrij kijken dus prima... Heb een standaard Ziggo abo op mijn Irdeto kaart (via collega die oud Ziggo woont, en kan die dus niet opwaarderen). Via Ziggo een CI+ module met Nagra kaart en daar een extra pakket op. Daar kan ik niet mee delen, maar voor kijken/opname is het prima..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

No, that holds joe te mockingbird :) 

Het bestand kopieër je naar /tmp. Vervolgens ga je naar Softwarebeheer en kies je voor Installeer lokale extensie. Je kies dan voor de /tmp en drukt op OK. Daar verschijnt dan je .deb bestand. Druk op de groene toets om te installeren.

Na succesvolle installatie de box herstarten. Daarna kun je op de blauwe toets drukken et voilá.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb dat gedaan en vind nu de userscript, hoe gaan we verder om een oscam op de dreambox os te installeren ?

heb dat al op openpli gedaan maar hier is het niet copy paste ..

(alvast dank ! )

aangepast door elrene
bijkomende info
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een OScam voor de armv7 downloaden in .deb formaat en op dezelfde manier installeren als userscript misschien? :)

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...