Ga naar inhoud


Settings for Enigma2 (DVB-C/T/S) Receivers 29-12-2017


Satje07

Aanbevolen berichten

Echt de laaste; helaas voor de tevreden gebruikers;

zal vast wel weer een andere lijstmaker komen.

Suc6 Ed

Enig2_Motor_02-Set_29_12_17.rar

Enig2_Motor_02-Set met Ziggo_29_12_17.rar

  • Bedankt 2

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Link naar reactie
Delen op andere sites


:/ Jammer Ed :/

 

bedankt voor deze lijst, hopelijk will je volgend jaar toch nog eens een lijstje plaatsen, er zijn wel andere maar lang niet zo goed als jou lijst.

 

4 lijsten per jaar is meer als genoeg.

 

Hoe maak jij deze lijst?  zodat ik die gemakkelijk zelf kan bijhouden als er over een tijdje veranderingen zijn.

 

Bedankt.

 

Michel

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelste manier om wijzigingen in te voeren na een zenderscan, is gebruik maken van het SID nummer van de zender op een satelliet.
Om dat SID nr te vinden maak ik gebruik van kingofsat, die site laat toe om te gaan filteren.
Daar staat meestal naast de provider, de taal ook nog eens het genre van de zender bij zoals: sport, movie, documentaire...
 

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn schotel inmiddels al 3 kwart jaar moeten missen i.v.m. renovatie en ik wilde hem over een maand of 2 terug plaatsen en nu lees ik dat de beste lijstenmaker van de wereld ermee stopt. Ik heb deze lijst zelf wel eens  bijgewerkt maar dat is monnikenwerk om 8 satelieten bij te werken en het eindresultaat was dat ik naar de oude lijst terug ging.

 

@ed, dank voor al die jaren dat je deze lijsten bijgwerkt hebt.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...