Ga naar inhoud


OpenATV vs DM920


RedTo

Aanbevolen berichten

Ik heb OpenATV 6.2 en Oscam 11392 op m'n DM920 draaien. 

Alles werkt perfect alleen ... zo nu en dan loopt mijn DM920 volledig vast. Ik kan hem dan alleen heropstarten met de stroomschakelaar achteraan. :(

Ik dacht eerst ff aan oververhitting waardoor hij vastloopt, maar uiteindelijk geeft de CPU 71°C aan ... wat me gewoon lijkt ...

 

Heeft er iemand anders dezelfde ervaring met OpenATV (of met andere image) in combinatie met de DM920 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb er lang over gedacht, maar gezien de grote hoeveelheid defecten 'af fabriek' besloten om een VU+ aan te schaffen. Zowel bij het Dream forum als IHAD heel veel defecten. RAM defect, OLED defect, spontane vastlopers. Geen idee wat de ratio van de reparaties is t.o.v. Het aantal verkochte DM900/DM920. Ik neem het risico in elk geval niet. Mijn vrouw vermoord me als ik €369 uitgeeft voor iets nieuws en het werkt niet.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me laten vertellen bij IHAD dat de CPU inderdaad zo warm kan worden, dus luchtig opstellen is één vereiste

niet onder of op een andere apparaat dat ook warm wordt

 

dat was overigens ook destijds bij de eerste DM800HD het geval dat hij door warmte onstabiel werd

pas na verschillende updates en ik geloof zelfs een bootloader verder, was het probleem verholpen.

 

wordt er een crashlog aangemaakt op de hDD als die vastloopt???

 

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meestal niet. Hij bevriest gewoon. Wel kun je met PuTTY een console log laten lopen.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Trouwens, er is op het moederbord een ventilator aansluiting voorzien. Ik heb bij mijn leverancier nagevraagd of daar effectief een ventilator mag op aangesloten worden en welk type dat dan eventueel mag zijn. Wordt vervolgd ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK kreeg idd van m'n leverancier te horen dat het dezelfde ventilator mag zijn als in de DM800/820.

 

Iemand enig idee aan welke tech. specificaties deze moet voldoen of van welke fabrikant deze ventilatoren komen ?

aangepast door RedTo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...