Ga naar inhoud


RF Out hoe te gebruiken?


Loek3000

Aanbevolen berichten

Ik heb een twin (double tuner) in de mutant hd51, nu heb ik daarop 2 x RF out, maar hoe gebruik ik dat en wat heb ik voor extra hardware nodig?

 

Ik heb nog een wat oudere TV in mijn slaapkamer staan (wel een platte) met RF in, of is dat totaal iets anders?

T90, Mutant HD 51

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Die RF out is een doorlus van je satelliet schotel.

 

Je kan er een 2e satelliet ontvanger op aansluiten met de nodige beperkingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat je alleen in hetzelfde quadrant kunt kijken als de voorgeschakelde ontvanger.

Kijk je met de eerste ontvanger bijvoorbeeld naar een verticaal gepolariseerde transponder, 13 Volt op de kabel naar de LNB, kan je met de achter geschakelde ontvanger niet naar een Horizontale transponder kijken, welke 18 Volt op de kabel zet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zal je moeten proberen.

Ik weet niet of de ontvanger dan doorlust.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...