Ga naar inhoud


Geen beeld op Eurosport 2 BE van TV Vlaanderen


Pluizebol

Aanbevolen berichten


Sinds enkele weken is de frequentie gewijzigd van Eurosport 2 België bij TVV.

Nu zenden ze uit op 23,5°E 11798 H 29500 3/4.

Je kunt een nieuwe fastscan of een manuele scan doen op deze frequentie.0405091544Satfeeds-DX.png.438f615d06a6d1dcb572ecd1afbfb01d.png

Edision Piccollo Benelux Edition
Cahors Big Bisat :13°E, 19,2°E, 23,5°E, 36°E, 39°E, 46°E, 52,5°E            Triax 88 cm: 7°E, 2°E

Triax 64 cm: 42°E   Triax 78 cm:  4°W  Maximum E-85:  28,2°E, 21,5°E, 16°E, 10°E, 5°E, 1°W, 5°W                                                                                                                                        Maximum E-85: 14°W, 22°W, 30°W       

Visiosat 90 cm: basis 7°W die draaibaar is van 70,5°E tot 45°W                            DVBT-TNT     DAB+

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Satfeeds-DX:

Sinds enkele weken is de frequentie gewijzigd van Eurosport 2 België bij TVV.

Nu zenden ze uit op 23,5°E 11798 H 29500 3/4.

Je kunt een nieuwe fastscan of een manuele scan doen op deze frequentie.

Dank voor de tip.

Ik dacht dat mijn auto-fastscan aanstond maar dat bleek niet waar te zijn.

Dus snel een manuele gedaan en daar was Eurosport 2 BE terug.

Auto fastscan terug geactiveerd, dan heb ik dit soort problemen niet meer in de toekomst :).

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei digitaal kijker:

En je hebt hem ook nog in HD met Engelse taal ook als je het wilt zien in HD ;)

 

Yep, die heb ik ook in mijn favorieten gezet met DreamboxEDIT want hij wordt niet door TV-Vlaanderen aangeboden.

In HD is het toch een hemelbreed verschil he.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei digitaal kijker:

Bij mij word die toch door de tv Vlaanderen kaart gedecodeerd in HD Eurosport 2 

Hij hoeft niet gedecodeerd te worden door de TV Vlaanderen kaart omdat hij niet gecrypt is.

Hij wordt door de M7 groep (waaronder TVV, CD, enz, ongecrypt aangeboden (waarschijnlijk omdat er nog geen 2de klankspoor op zit).

 

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Pluizebol:

Hij hoeft niet gedecodeerd te worden door de TV Vlaanderen kaart omdat hij niet gecrypt is.

Hij wordt door de M7 groep (waaronder TVV, CD, enz, ongecrypt aangeboden (waarschijnlijk omdat er nog geen 2de klankspoor op zit).

 

bij mij word de basic+ kaart toch aangesproken om de zender te decoderen hier bij mij voor Eurosport 2 HD op de 23.5

12.109 H DVB-S2 8PSK 27500 3/4

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei digitaal kijker:

bij mij word de basic+ kaart toch aangesproken om de zender te decoderen hier bij mij voor Eurosport 2 HD op de 23.5

12.109 H DVB-S2 8PSK 27500 3/4

 

Ik heb net een fastscan gedaan van TV-V en dit zijn de zenders die erin staan (zie bijgaande Excel file).

Eurosport 2 HD BE zit er niet bij,

Hij zit inderdaad wel op de astra 23.5 maar niet door TV-V, wel door de M7 Group (waar TV-V deel van uitmaakt).

Misschien zet TV-V enkel de SD zender in hun lijst omdat hij een Nederlandstalig klankspoor heeft (en dat heeft HD versie vooralsnog niet).

 

Ik heb de HD zender ook opgevist en in mijn favorieten gezet omdat een mooier beeld voor mij prioriteit heeft op de taal (Engels is voor mij geen probleem).

 

Meer weet ikzelf ook niet hoor, daar zullen we het voorlopig mee moeten doen :)

 

dreamboxEDIT Export TV-V.xlsx

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
30 minuten geleden zei Bambike:

Is er nog beeld op Eurosport 2 HD ? 

Op 2 HD heb ik beeld met Engelse commentaar (omdat ik mijn taalinstellingen zo heb aangepast aangezien er geen Nederlandse commentaar beschikbaar is).

Op 2 HD BE kan ik niet eens afstemmen.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei digitaal kijker:

Nee die is stilletjes weer uitgezet voor tvv gebruikers 

De vraag van @Bambike was ivm 2 HD : Die werkt nog steeds hoor (in het het Czecish en het Engels).

2 HD BE is helemaal weg maar daar ging de vraag van Bambike niet over.

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2018 om 18:58 zei Pluizebol:

De vraag van @Bambike was ivm 2 HD : Die werkt nog steeds hoor (in het het Czecish en het Engels).

2 HD BE is helemaal weg maar daar ging de vraag van Bambike niet over.

Hier geen beeld

In welk pakket/kaart werkt deze eurosport 2 HD dan wel?

 

BigBisat (Astra 1-2-3-4, Hotbird, Eutelsat 9B, Thor en Turksat 42°). Dreambox 920 met dvb-c en dvb-s, Dreambox 7080 met 3x dvb-s en dvb-c, Dreambox8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Bambike:

Hier geen beeld

In welk pakket/kaart werkt deze eurosport 2 HD dan wel?

 

Deze zender is er niet meer ;)

is verdwenen weer voor tv Vlaanderen 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...