Ga naar inhoud


omvormer 12 naar 230 volt in de auto


gerrithoogeveen

Aanbevolen berichten


1 uur geleden zei ceesv:

Bruto ongeveer 70 Watt, 6 Ampere bij 12 Volt.

Bij een volle auto accu kan je ongeveer 4 uur kijken en daarna nog je motor straten om thuis te komen.

Ik zou een losse accu gebruiken voor dat doel en de auto accu met rust laten.

als de accu leeg is dan druk ik de suzuki zo weer aan hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2018 om 08:49 zei luisteraar:

Of een stroom agrigaatje zag onlangs een bij een discounter

Ja, die herrie van dat aggregaat jaagt de vissen weg.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een aggregaat neemt, die ze gebruiken bij mobilhome en caravans, hoor je die bijna niet draaien. Maar voor 1.000€ heb je nog niet zoveel. Kan je even goed een 12V setje kopen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei luisteraar:

TV kijken en vissen gaat niet tegelijk het een of het ander 😀

Tenzij "gaan vissen" een excuus is om tv te gaan kijken 😁. En dan maar hopen dat ze geloven dat de vissen vandaag niet beten 😁😁

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden zei sattv4iedereen:

Tenzij "gaan vissen" een excuus is

 

https://www.hln.be/regio/ninove/dronken-visser-heeft-internethit-beet~a18a0a97/

 

😎

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de accu van de wagen gaat het niet lang uithouden, hij wordt verkeerd belast. Ik zou een ups gebruiken en de eventueel ingebouwde accu( s) vervangen door zware externe tractie batterijen. Dit vraagt niet zoveel werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het wordt tijd dat de visstek wordt voorzien van stroom, internet, satelliet ontvangst antenne en een koelkast.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ceesv:

Het wordt tijd dat de visstek wordt voorzien van stroom, internet, satelliet ontvangst antenne en een koelkast.

En de koelkast nog liefst gevuld?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...