Ga naar inhoud


Fransat AND Canal digitaal


deev

Aanbevolen berichten

Voor alle Francofielen:

 

Na enige pogingen is het gelukt met de oudere software RE4220HDSPVRv3-02-51.ird de rebox-4220-PVR geschikt te maken voor Fransat Sedea CI+1.3 (Viaccess) en Canal Digitaal in de card reader. Er is nog een CI+ slot over waar mogelijk Joyne op werkt. Het kan zijn dat nieuwere software ook werkt, daar ik de installatie procedure, op advies van de nl fabrikant, heb aangepast: na elke zenderlijst, de ontvanger uitzetten, hdmi eruit (want die voert ook vaak spanning) en na 20 seconden aanzetten et voila ca marche! De volgorde van installatie kan ook nog belangrijk zijn. Ik ben in ieder geval begonnen met Fransat op Eutelsat 5W. Je kunt dan kiezen of je actief of niet actief updates wil ontvangen. Gevolg is van actief, dat de Fransat lijst op 1-1000 wordt gezet. Voor mij handig daar ik nieuw ben met de franse lijsten. Hij blijft nog wel dominant met de security voor Fransat: als je een beveiligd cd station aanzet waar je cd kaart geschikt voor is, geeft ie een Fransat scherm dat het signaal gedecodeerd is, terwijl je kunt kijken. Je kunt door ok dit wegklikken, of je module van Fransat in de ontvanger te lossen. Dank voor alle hulp van de fabrikant: www.rebox.nl !

 

 

Met vr groet,

Dirk Plantinga

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...