Ga naar inhoud


Hoge Venen niets meer van Belgische zenders ?


steroca

Aanbevolen berichten

Hallo , is reeds twee zomers dat we met Tv Vlaanderen niets meer hebben van Vlaamse zenders.Voorheen niets van problemen, toekomen aansluiten en direkt beeld.We hebben reeds alles vervangen van kop, schotels, kabel, tv, decoder philips dsr .Tv Vlaanderen gebeld moesten veranderen van Astra 19 naar 23 .We hebben evenveel bereik zoals thuis drie hokjes van einde en nog altijd niets.Aan wat kan dit nu nog liggen? pffff alvast bedankt voor reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je zal toch iets meer van je opzet moeten vertellen.

 

  1. Is het een vaste installatie, of is deze op een camper?
  2. Wanneer heb je de laatste keer de zenderlijst bijgewerkt? Mogelijk kan een nieuwe scan soelaas brengen.
  3. Is je smartcard nog actief?
  4. Is je installatie op het vakantie adres gelijk aan die thuis (qua lnb's en verdere configuratie); heb je bv thuis A1 en A3 op andere poortnummers?

 

Van wat ik kan opmaken uit de beknopte beschrijving, heb ik de indruk dat je de ontvanger van thuis gewoon mee neemt; dus dan zouden vragen 2 en 3 niet relevant mogen zijn.

 

Dus is er nog steeds de mogelijkheid dat de uitrichting niet 100% correct is.

Om een ruw idee te hebben, zou je kunnen kijken via http://www.dishpointer.com/

 

 

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar staat de schotel uitgericht naar de Astra 3 Satelliet?

Zit er een kop in de schotelarm of een LNB met 2 koppen?

 

Ontvang je niets of ontvang je bijvoorbeeld Duitstalige zenders?

 

Ook in de Hoge Venen is TVV via satelliet te ontvangen, ik ben er gisteravond nog doorheen gereden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...