Ga naar inhoud


Zoek engelse of nederlandse tracking app voor gps tracker f08


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

ik heb een gps tracker, nml de gps gf07.

nu heb ik wel een onbegrijpbare chinese app, om de locatie te volgen.

ben ik niks mee, en daarom vraag ik of er compatibele apps zijn met die gps tracker in de engelse of nederlandse taal.

moet in die gps een apn ingevuld zijn? Indien ja, hoe?

alvast bedankt voor de hulp.

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bijkomend probleem, een Belgische en Nederlandse sim kaart werkt niet.

wie weet er raad?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In een recensie lees ik dat je simkaart geen pin mag bevatten.

Je zal dus in een telefoon de pin van de kaart moeten wissen of uit zetten.

 

Verder staat er in de recensie  dat er slechts een zeer globale locatie doorgegeven wordt, het is ongeschikt in bebouwde omgeving iets terug te vinden.

Er is een Engelse vertaling, maar die is vertaald door een defecte robot en totaal onbruikbaar.

 

Op YouTube is er een Russisch filmpje wat meer duidelijkheid verschaft.

https://www.youtube.com/results?search_query=gps+gf07

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...