Jump to content
Sign in to follow this  
grondstof

dm8000hd Box is erg warm

Recommended Posts

elke Dreambox 8000 word nieuw verkocht zonder koeling.

echter worden deze niet meer nieuw verkocht.

• Like 1

Als die zonder verkocht wordt of werd hoeft er volgens mij geen in. Ik heb nergens gelezen hoe warm dat hij wordt.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Similar Content

• By jage
      Ik heb sinds een paar maanden een Dreambox DM 920. Vandaag tijdens het tv kijken bevriest het beeld (heb nog wel geluid). De dreambox reageert niet en heb hem uit en aan gezet. Tijdens het aanzetten blijft de dreambox in de rescue mode staan met de melding "waiting for dhcp" en doet verder helemaal niets. Iemand een idee wat te doen?
    • By zzzzzz
      Puur uit nieuwsgierigheid, weet er iemand welke verschillen er zijn tussen die toekomstige Dreambox Seven, en de Dreambox 920?
      Gaat de Dreambox Seven de 920 vervangen?
      Kunnen er nog modellen verwacht worden in die reeks (er is al de One, en de Two is ook aangekondigd)?

• By EXTREEMPJE
      Hallo,
      Ik zou graag een 4k satontvanger willen aanschaffen.
      Nu gebruik Ik op de dm800 de scartuitgang om boven ook te kunnen kijken.
      Nu zit er op de 900 of 920 een av uitgang.
      Kan ik deze ook gebruiken om boven te kijken of is dit alleen voor het geluid?
      Grt André. 

• By Daan
      Heb hier een dm900 staan waarvan de ethernet aansluiting defect is , kan je daar een losse module voor kopen en waar zijn die te koop, gezocht maar komt niets tegen.
    • By michaelangelo
      Hoi hoi,

Een vraagje. Bij inschakelen van mijn dm920 gaat deze meteen over naar de juiste hdmi ingang op mijn tv. Nu heb ik er een versterker tussen gezet om af en toe films in dolby surround te kijken, maar helaas krijg ik geen dreambox weergave via mijn versterker. De dreambox heeft zowel een hdmi ingang als uitgang. De hdmi uitgang is verbonden met mijn tv en dat wil ik zo houden. Wil namelijk niet altijd gebruik maken van de versterker, vandaar. De hdmi ingang van mijn dreambox is gekoppeld aan de hdmi 1 poort van mijn versterker. De hdmi out poort van mijn versterker is weer gekoppeld aan de hdmi 3 poort van mijn tv. Via de hdmi 3 poort krijg ik toegang tot mijn versterker en kan ik de juiste hdmi poort selecteren om bijvoorbeeld een dvd te kijken. Dit laatste gaat prima af. Echter krijg ik mijn dreambox niet weergegeven als ik  hiervoor de juiste poort selecteer. Waar kan het aan liggen. Een heel verhaal, maar hopelijk wel duidelijk omschreven van het euvel. Bedankt!
  • Create New...

Important Information

Onze Terms of Use en Privacy Policy