Ga naar inhoud


TV Vlaanderen Live TV


Orgeldandri

Aanbevolen berichten

Ik schreef aan TV Vlaanderen met 2 vragen...

Jouw vraag was:
Betreft TVVLAANDEREN app voor LG televisie

Wanneer uitgesteld wordt gekeken, houdt de weergave van de Replay plots op.
App schakelt dan onmiddellijk over op de live-uitzending van het betreffende kanaal.
Om verder te kunnen kijken, moet je het Replay programma opnieuw opzoeken. Programma weet dan wel perfect tot waar de weergave gebleven was.

Kan dat worden nagekeken?

Tweede vraag.
Een aantal Vlaamse commerciële kanalen en Ketnet worden op satelliet in SD doorgezonden.
Ook via de app's zijn ze in SD.
Nochtans hebben jullie voor de sportzenders van Eleven een oplossing door ze via de app's wél in HD door te geven.
Kan dat voor de Vlaamse zenders ook niet worden gerealiseerd?

Dank,
Dirk

 

 

Antwoord van TV Vlaanderen...

=> Wat ze antwoorden slaat toch nergens op? Of ben ik mis en worden ook Ketnet, de commerciëlen via de APP wel in HD doorgegeven?

Eén, Canvas, VTM, VIER, NPO, ….   deze komen wel door in 720p.

Vitaya, ZES, CAS, VIJF, …  volgens mij in 576i?

 

 

Beste, 

Wij hebben je mail goed ontvangen, 

Ons excuses voor het laattijdige antwoord, 

Het spijt ons te horen dat wanneer je uitgesteld probeert te kijken dat dit niet lukt, 

Wat je kan proberen om deze storing te verhelpen is om de app te verwijderen en dan terug te installeren, 

De kanalen worden uitgezonden via HD, maar het kan zijn dat je tv geen optie heeft voor uit te zenden via HD.

We hopen dat we je hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Mocht je nog verdere vragen
hebben, dan kan je steeds terecht op
www.tv-vlaanderen.be/vragen of contacteer ons even opnieuw
en we horen graag wat we voor je zouden kunnen doen.

Met vriendelijke groeten,

Nikki

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb inderdaad het zelfde probleem op LG smart tv. Bij Replay stopt het na een aantal minuten. Soms is dat 2 minuten en soms 15 minuten. Verder wordt het tijd dat bepaalde zenders in HD via satelliet worden uitgezonden. (Vijf/Zes)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij bedoelt, dat aan de hand van de correspondentie TVV je e-mail adres, eventueel je abonnee gegevens en je forumnaam aan elkaar kan koppelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...