Ga naar inhoud


Vraag: Opnamen maken van Joyne met Dreambox DM7080HD


GerardDirks

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Mijn Dreambox DM7080HD mit Newnigma2 gebruik ik in moment voor FreeToAir via Satellit en mijn DVB-C Abo bei upc (hier in Zwitserland). De opnames die ik gemaakt heb kan ik ook zonder CI-Modul in de Receiver achteraf bekijken.

 

Hoe is dit met Joyne? Ik overweeg een Abo te nemen (op wat voor manier dan ook). Uit ervaringen mit de CI+ Modul in duitse Foren wil ik niet CanalDigitaal daar deze Modul het opnemen van Filmen, blokkeren kan.

 

Zijn die opnames van Joyne op de Dreambox dan vrij van de codering?. Bij upc, wat met Nagravision codeert is alles vrij. Jonne gebruikt Conan. Heeft hier iemand ervaring opgedaan?!?

 

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kan 1 kanaal kijken en 1 op dezelfde transponder opnemen,heb ik tot mijn spijt gemerkt.

Wel kan je gecodeerd opnemen en later decoderen (als je apparaat in stand-by is)

ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV

 

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-8-2019 om 07:13 zei GerardDirks:

Jonne gebruikt Conan. Heeft hier iemand ervaring opgedaan?!?

gebruikt Conax CI-Cam

een ouder systeem dat prima werkt als je de juiste firmware op je kassie hebt

of gecodeerd opnemen kan met newnigma2 is mij eigenlijk niet bekend maar dat zal satneef beter weten

 

als het eenmaal is gedecodeerd en op je harddisk of NAS staat kun je het altijd terugkijken ook zonder CI-Cam van Joyne

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...