Ga naar inhoud


Hd+ 2 verschillende prijzen zelfde produkt op zelfde site.


Aanbevolen berichten

www.duolabs.com staat alles wat je weten moet. Die maken het ding tenslotte..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb het gelezen, maar ik weet nog altijd niet hoe ik mijn reader in de vu moet maken.

is daar echt geen voorbeeld van?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vond ik ergens. Moet waarschijnlijk aangepast zijn aan de cd of hd+ kaart.

 

[reader]
label = StingerPhoenixMode
protocol = mouse
detect = !cts
device = /dev/ttyS0
group = 1
emmcache = 1,3,2
services = myservice,thisservice
caid = 0100

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk! !CTS is een serieel controlelijntje. Hij zal via USB aangesloten zijn. Of die nu nog 'low-level' RS232 monitored? 

ttyS0 staat ook voor ttySerial poort 0. M.a.w. De eerste seriële poort. Dat gaat op een USB device niets opleveren...

ttyUSB0 is dan gebruikelijk..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal die vrijdag of zaterdag ontvangen. Zal het dan schrijven.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei sattv4iedereen:

Ontvangst 19,2° met vu solo2 en zero 4K met abbo op TVV en recreatie pakket CD.solo se V2 voor kabeltv.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld

als je hebt wat daar in je handtekening staat heb je helemaal geen externe readers nodig maar kun je gewoon de VU+ interne reader gebruiken

Dat kaartje kan in een van de drie boxen zitten, en je shared naar de UHD box

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Tonskidutch:

als je hebt wat daar in je handtekening staat heb je helemaal geen externe readers nodig maar kun je gewoon de VU+ interne reader gebruiken

Dat kaartje kan in een van de drie boxen zitten, en je shared naar de UHD box

Je brengt me op een idee.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2019 om 20:40 zei Clemens-vuplus:

Welke HD+ kaart heb je eigenlijk gekregen? HD04? HD05?

Ik heb een hd04 kaart gekregen voor 12 maanden ipv een module met kaart voor 6 maanden.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die laat zich met OScam prima bedienen. OScam vanuit de VTi feed installeren (indien al niet gedaan). OScam Butler installeren (indien al niet gedaan). OScam Butler starten. HD0x config kiezen. Opslaan met groene toets. HD+ kaart in de kaartgleuf. OScam herstarten en een HD+ kanaal kiezen... Even wachten en dan .....

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op die beschreven manier kijk ik op dit moment naar de F1 Training op N-TV HD

De Solo4K heeft 2 kaartlezers, een wordt gebruikt voor CanalDigitaal, de andere voor HD+

 

In het begin heb ik het CI module gebruikt in de Solo4k, werkte op zich ook, alleen verkleurt de kaart door de warmte in het CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar een ander lid schrijft dat je die op de site moet registreren, activeren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je hem bij een webshop hebt gekocht zal die al geactiveerd zijn.

Indien je hem in een winkel in Duitsland zelf koopt moet je registreren.

Verlengen van de kaart kan alleen met paypal en een vrij email account.

 

Nu maar afwachten of den brievenbesteller seffes komt. :grin:

aangepast door Tonskidutch

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kaart maar wacht op verdere actie, omdat de bestelling eigenlijk ‘verkeerd’ is op de reactie van de verkoper..

die zat nog in een verzegelde verpakking.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die registratie hoeft alleen bij verlenging! Een nieuwe kaart in blisterverpakking zit al in het systeem. Gewoon in je kaartslot steken. OScam erin en op RTL HD afstemmen...

Ik snap het niet van je (al jaren niet). Je hebt een originele kaart. Vrot hem uit de verpakking een LEES wat er op het blaadje staat!!! Waarom wachten? Je hebt geen 'andere gebruiker nodig die zegt....'. Toon ballen en neem initiatief....

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...