Ga naar inhoud


Hd+ 2 verschillende prijzen zelfde produkt op zelfde site.


Aanbevolen berichten

Hi,

hier zitten mensen met een hd+ kaart.

nu wil ik ook een module met kaart aanschaffen, maar op dezelfde site, zie ik 2 identieke aanbiedingen met 10€ verschil.

ze zijn beide 6 maand geldig.

zijn er misschien verschillende pakketten? Het is de bedoeling dat ik rtl uhd kan ontvangen.

ik begrijp, dat de kaart onder oscam draait, maar het is waarschijnlijk verstandig de module mee te kopen, mochten ze een tegenactie doen.

wie kan mij verder helpen, met deze dat hetzelfde pakket op dezelfde site 10€ verschil is.

oscam butler zou mij helpen om de kaart te draaien op oscam?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Er zijn verschillende varianten, alleen een kaartje, een kaartje met ci module, en de vrijgeschakelde tijd kan verschillen, 6 of 12 maanden.

Ook zijn er upgrades voor een verlopen kaartje, je krijgt dan alleen een vrijschakel code zonder kaartje.

Er zijn ook og plus pakketten waarvoor je de kaart kan vrijschakelen met sport etc.

 

Oscam butler heeft in het menu als aanbieder HD+, die kiezen en de configuratie van de betreffende kaartlezer en oscam is gereed.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een HD+ kaart van het type HD04 (en twee HD03 kaarten gekregen bij een online koop van een HD+ CI+ module). Deze had een 12 maanden abo. Deze draait vanaf dag 1 met OScam (ook geen uitval door resync gehad).

 

De HD+ configuratie via OScamButler werkt alleen als je óók gebruik maakt de OScam uit de VTi feed. Daar zitten de Nagra CAK7 keys in van HD+.

 

Gebruik je een andere OScam dan moet je de benodigde CAK7 keys even Googlen en in de oscam.reader toevoegen...

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

RTL UHD heb je ook met een HD02 kaart, die heb ik hier... werkend in OSCAM.

 

In principe heb je geen module nodig... heb ik ook niet gekocht, omdat je met de module veel beperkingen hebt. Als dat echt moet, kan dat later altijd nog, denk ik.

 

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had de kaart zonder bijpassende CI+ module gekocht.. Uit "angst voor" heb ik later een CI+ module gekocht (voor een prikkie). Nog niet nodig gehad, maar wel even gebruikt om te testen of mijn VU+ Zero 4K deze accepteert.. En dat deed hij... Nu ligt hij in de kast voor het geval dat …..

aangepast door Michel
waar gekocht was totaal irrelevant voor het verhaal en had je dus weg moeten laten.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn meerdere type kaarten en dat kan met het desbetreffende prijsverschil te maken hebben

 

en vergeet niet enkele aanbiedingen zijn tweedehandskaarten, waarbij ook niet altijd duidelijk is wanneer ze geactiveerd werden

kijk maar eens of de entitlements uitgelezen kunnen worden in oscam zodra je de kaart hebt

Screenshot_97.png

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die van 70€ gekocht. Ik verwacht die zaterdag.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal prima werken. Die zijn vooraf geactiveerd. Correct geïnstalleerde softcam en de boel draait...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar ik krijg mijn externe stinger reader niet aan de praat.

Heb 2 uur geprobeerd en gelezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook de meest beroerde die je had kunnen kiezen. Niks als ellende met dat ding. Ook bij de Dream en VU+ fora niks als kommer en kwel. De enige positieve modus is de Phoenix mouse mode..

Zelf ooit zo'n ding gekocht. Werkte onbetrouwbaar en traag. Gauw overgestapt naar de Smargo (3 stuks) en later de Argolis Triple reader. 

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe je de bovenste en onderste instelt. Hij reageert wel, maar de kaart wil niet opstarten.

Waar vind ik een voorbeeld. Heb maar 1 gevonden, maar werkt niet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt ook.. De kloksnelheid klopt niet. Een Seca3 kaart moet op 5Mhz draaien. Op 4,5Mhz doet hij het ook. Jouw voorbeeld geeft 3.57Mhz aan en dat werkt zeker niet.. En nogmaals: je LEEST niet! Het aloude probleem.. Dat ding moet in Phoenix mouse modus... Zolang je dat niet doet kun je proberen tot België wordt binnengevallen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik gezet in Phoenix mode.

De freq van de reader staat op 6 MHz ingesteld.

Dus moet ik die op 4,5 MHz zetten en mijn reader instellingen wijzigen.

De smargo gaat perfect.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

6Mhz is eigenlijk overdreven.....

Heb je dit ook daadwerkelijk gedownload en in de Stinger geflashed? Puur instellen als mouse is dus NIET voldoende..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op de stinger site het programma gedwonload en de firmware.

de firmware update gedaan en gezet op 6 Mhz.

het programma zei com5 en com6.

ik zoek misschien met de verkeerde termen, maar een reader config ( buiten die 1), kan ik niet vinden.

hoe selecteer je in reader de 2 apparte kaartlezers?

alvast bedankt op voorhand.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...