Ga naar inhoud


sab 120 cm vervormd aangekregen


diamond

Aanbevolen berichten

Na 3 keer een Sab 120 cm besteld te hebben is deze uiteindelijk maandag aangekomen tot mijn grote verbazing was de schotel vervorm/beschadigd aangekomen ik ga hem sowieso terug sturen nu heb ik deze getest buiten de Hotbird en de Eutelsat 5 West A had ik op geen enkele andere positie een signaal het signaal van de Hotbird en de Eutelsat was niet heel goed en niet consistent nu mijn vraag is hoe kan het dat ik toch ontvangst had op deze posities met deze zwaar beschadigde schotel ik dacht altijd dat je bij een kleine deukje of vervorming al geen ontvangst kon hebben laat staan met deze schotel die toch wel flink vervormd is hieronder wat foto's  

IMG_0885.jpg

IMG_0887.jpg

IMG_0888.JPG

IMG_0890.JPG

IMG_0891.JPG

aangepast door diamond
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Postmannen?

 

Brievenbus niet breed genoeg geweest?

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem aan dat de doos waar hij in zal ook al beschadig was. Ik zou deze nooit geaccepteerd hebben en de bode hem lekker terug laten nemen.

Een beetje fatsoenlijke webshop verstuurt geen schotels in kartonnen dozen groter dan 85cm.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook is het niet erg handig de schotel te monteren en op te stellen. Je kunt altijd zien dat de bouten gemonteerd zijn geweest door lichte markeringen op het metaal/lak waar de bouten zaten. Nu kunnen ze nog zeggen dat de schotel gevallen is.

 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

Hoe was hij verpakt?

 

1 uur geleden, Sprietje zei:

Ik neem aan dat de doos waar hij in zal ook al beschadig was. Ik zou deze nooit geaccepteerd hebben en de bode hem lekker terug laten nemen.

Een beetje fatsoenlijke webshop verstuurt geen schotels in kartonnen dozen groter dan 85cm.

de schotel was gewoon afgedekt met folie ik ga zo meteen foto's opzetten van hoe ik hem heb gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ton68 zei:

Ook op een zwaar beschadigde schotel kun je zeker signaal hebben ligt er maar net aan hoeveel hij nog doorgeeft aan de LNB. Uiteraard terug sturen deze is letterlijk en figuurlijk "uit de vrachtwagen gevallen"

 

Bedankt voor de info word gewaardeerd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sprietje zei:

Ik neem aan dat de doos waar hij in zal ook al beschadig was. Ik zou deze nooit geaccepteerd hebben en de bode hem lekker terug laten nemen.

Een beetje fatsoenlijke webshop verstuurt geen schotels in kartonnen dozen groter dan 85cm.

Ik heb eens Kathrein CAS 90 uit Duitsland besteld en deze schotel zat in TWEE dozen.😮

Wat was ik blij dat de schotel niet beschadigd was.

Volgens mij ligt de fout toch duidelijk aan de webshop.🤮  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja natuurlijk mag een schotel nooit verstuurd worden in een stuk plastic maar bewijs maar eens dat de schade al was toen je de schotel ontving.
Er zitten duidelijke montage aftekeningen op de schotel en ze kunnen net zo goed zeggen dat je de schotel van het dak af hebt laten vallen tijdens de plaatsing.

 

beschadigde schotel.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, cookie monster zei:

Nou , da's flink balen !! Terugsturen , inderdaad !!

Ja das idd flink balen achja beter kijken voor een Fibo Gregorian al zijn ze moeilijk te vinden deze zijn veel beter qua ontvangst dan deze Sab 120 cm

12 minuten geleden, Sprietje zei:

Ja natuurlijk mag een schotel nooit verstuurd worden in een stuk plastic maar bewijs maar eens dat de schade al was toen je de schotel ontving.
Er zitten duidelijke montage aftekeningen op de schotel en ze kunnen net zo goed zeggen dat je de schotel van het dak af hebt laten vallen tijdens de plaatsing.

 

beschadigde schotel.jpg

Ja idd lastig aan te tonen heb deze gemonteerd om te kijken of ik signaal kon krijgen of niet met al die beschadigingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...