Ga naar inhoud


Kent er iemand de edision PICCOLLO S2 + T2C


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

kent er iemand de edision PICCOLLO S2 + T2C ontvanger?

voor en nadelen?

ondersteund die ci+?

Andere belangrijke opmerkingen?

alvast bedankt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


het is bijna dezelfde als deze HiTUBE 4K UHD E2 Linux Combo DVB-S2X/C/T2 en met een vooraf geïnstalleerde OpenATV 6.2 heel ordentelijk wat er aan beeldkwaliteit uit komt.

voor die prijs kun je hem zeker voor huis, tuin en keuken prima gebruiken

er is geen slot aanwezig, dus je moet een externe reader gebruiken

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

het is bijna dezelfde als deze HiTUBE 4K UHD E2 Linux Combo DVB-S2X/C/T2 en met een vooraf geïnstalleerde OpenATV 6.2 heel ordentelijk wat er aan beeldkwaliteit uit komt.

voor die prijs kun je hem zeker voor huis, tuin en keuken prima gebruiken

er is geen slot aanwezig, dus je moet een externe reader gebruiken

 

Lijkt me een mooie goede ontvanger maar kan het zijn dat er geen ci slot in zit?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een ontvanger voor FTA!, niet voor abonnee tv.

Bijvoorbeeld voor de Duitse markt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit toch een kaartlezer in, kan je dan geen oscam draaien? die draait toch op linux.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Uit de specificaties:

 

Technische Daten:

– Type: DVB-S2 und DVB-T2/C Combo Digitater Satelliten, Terrestrischer und Kabel Receiver H.265/HEVC
– Full HD H.265/HEVC Unterstützung
– 1 x Satelliten TUNER DVB-S2
– 1 X Hybrid Tuner für DVB-T2 / DVB-C
– 1 x Smartcard Schacht
– 1 x Common Interface Schacht

– Anschlüsse: 2x USB, HDMI, RCA, LNB IN, ANT IN, SPDIF, LAN, RS232
– Video Auflösung : 480p, 576p, 720p_50, 720p_60, 1080i_50, 1080i_60, 1080p_50, 1080p_60
– HDMI Full HD (1080p) Audio/Video Ausgang
– Dolby Digital bit-stream HDMI-Ausgang
– USB-WIFI und USB-3G Unterstützung
– DiSEqC 1.0, 1.1, 1.2, USALS und Unicable Unterstützung – RTC Funktion (Real-Time Clock)
– 6000 Speicherplatze TV & Radio Programme
– Mehrsprachiges Menu System
– Programmumschaltung in weniger als 1 Sekunde – Programmeditor und Favoritenlisten
– EDIVISION elektronischer Programmbegleiter
– Untertitel Unterstützung
– Videotext Unterstützung
– Vollständige Picture In Grafik (PIG) Funktion
– TimeShift Unterstützung
– Menüsperre / Kindersicherung
– Spiele: Tetris, Snake, Othello
– Öko -Modus StandBy: 0,5 Watt
– Netzspannung: 100 ~ 240V, 50Hz/60Hz

 

Hij heeft dus wel een CI slot.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

morgen bestel ik hem. als het gaat om die ontvanger de HiTUBE 4K UHD E2 Linux Combo DVB-S2X/C/T2 waarpver hg(5812 spreekt

aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, sattv4iedereen zei:

Lijkt me een mooie goede ontvanger maar kan het zijn dat er geen ci slot in zit?

Dat schreef ik ook, er zit geen CI-Cam slot in de Hitube4K combo.

Het is een gelijkwaardige met linux en daar gebruiken we ook geen CI-Cam als we een gewoon kaartje hebben. (op wat uitzonderingen na)

Het prettige aspect is dat je met je ZERO4K een thuis Share kunt inrichten die wel een CI-Cam slot heeft.

 

Maar let op je kunt maar één van de tuners gebruiken, meen ik te hebben begrepen uit de manual, daarmee is de Combo tuner of/of/of.

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Tonskidutch said:

Dat schreef ik ook, er zit geen CI-Cam slot in de Hitube4K combo.

Het is een gelijkwaardige met linux en daar gebruiken we ook geen CI-Cam als we een gewoon kaartje hebben. (op wat uitzonderingen na)

Het prettige aspect is dat je met je ZERO4K een thuis Share kunt inrichten die wel een CI-Cam slot heeft.

 

Maar let op je kunt maar één van de tuners gebruiken, meen ik te hebben begrepen uit de manual, daarmee is de Combo tuner of/of/of.

 

Je maakt het zo wel erg verwarrend voor ts.

De edission en hitube zijn dus totaal verschillende ontvangers en lijken absoluut niet op elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat de ontvanger Edison een beetje A la aria is en alles door elkaar.

die andere is leuk, maar geen betalende kabelkanalen door geen ci.

kan niet bestellen, de bank is niet open om het geld te storten.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Werkt prima. Kaartlezer en CI slot. En je kunt hem ook nog koppelen aan je Enigma box voor de benodigde sleuteltjes. 

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...