Ga naar inhoud


Satelliet tv


RicardoBelli

Aanbevolen berichten

Op zich werkt de sat-tuner van een tv prima, maar in het geval van de topicstater heeft zijn tv twee sat-tuners  die elk anders ingesteld moeten worden.

Ik weet wat het probleem is, maar kan geen oplossing bedenken omdat ik niet bekend ben met het ecosysteem van de Panasonic.

Bij een Sony tv kan ik wel vertellen hoe dat valt in te stellen, maar ik vrees dat de topicstarter wat moeite moet gaan steken om de instellingen te leren kennen.

Overigens, bij de Sony kun je de tv zelf laten scannen wat voor schotelsysteem er aan de tuner hangt.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 62
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

5 pagina's over een toch redelijk normale opstelling... Reden te meer om voorlopig die ingebouwde DVB-S2 tuners te vergeten. Eigenlijk alleen geschikt voor simpele satellietopstelling. Diseqc 1.0 only. Wat een onzin. TS kan beter weer gewoon een simpele sat ontvanger (desnoods achter zijn TV plakken).  

Leuk hoor dat argument dat je maar 1 AB nodig hebt, maar wel 1000 problemen erbij....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even ter aanvulling, in de handleiding van de tv stond dat men naast het kijken van een zender, met  tuner 2 kan streamen naar een apparaat, dat is in wezen hetzelfde als opnemen.

Voor de rest geen uitgebreide informatie te vinden over de werking of het gebruik van deze 2de tuner.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...