Ga naar inhoud


Tv kanalen Peru


recol

Aanbevolen berichten

Een kennis van me heeft een vrouw uit Peru en zou graag kanalen willen bekijken uit haar eigen land. Nu zag ik dat er wat kanalen uit Peru op de Intelsat 34 zitten maar die is niet te ontvangen hier neem ik aan. Kan niks vinden kwa grote van schotel namelijk. Welke satelliet is daarnaast interessant voor dit soort kanalen? Er is vast wel iemand die dat weet 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites


Valt buiten de horizon. Die ga je hier niet kunnen zien. Hiervoor is IPTV uitgevonden. Probeer de URL's te vinden van Zuid-Amerikaanse streams. Wellicht dat er iets moois in de settinglijst van Hans zit?

 

Heeft deze vrouw ook zo'n mooi peervormig gezicht?

aangepast door Mimisiku

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Mimisiku zei:

Valt buiten de horizon. Die ga je hier niet kunnen zien. Hiervoor is IPTV uitgevonden. Probeer de URL's te vinden van Zuid-Amerikaanse streams. Wellicht dat er iets moois in de settinglijst van Hans zit?

 

Heeft deze vrouw ook zo'n mooi peervormig gezicht?

sorry dat ik zo inbreek in jullie gesprek dat komt door dat horizon verhaal ik ben satellietmaagd😆maar ik heb soortgelijk iets wat betreft Afrikaanse kanalen voor mijn vrouw.mijn vraag/opmerking gaat over lyngsat pagina als je daar intwelsat 34 opzoekt staat bij peru america/europe   hoe zit het dan met dat horizon verhaal(ik probeer wat wijzer te worden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En op 55.5°W ook nog C-Band, geen Ku band. Dus voor 2 zenders uit Peru best wat kosten áls je hem hier al kunt vangen...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, recol zei:

Een kennis van me heeft een vrouw uit Peru en zou graag kanalen willen bekijken uit haar eigen land.

https://www.lyngsat.com/freetv/Peru.html

http://www.lyngsat-stream.com/tvcountry/Peru.html

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, kannie zei:

sorry dat ik zo inbreek in jullie gesprek dat komt door dat horizon verhaal ik ben satellietmaagd😆maar ik heb soortgelijk iets wat betreft Afrikaanse kanalen voor mijn vrouw.mijn vraag/opmerking gaat over lyngsat pagina als je daar intwelsat 34 opzoekt staat bij peru america/europe   hoe zit het dan met dat horizon verhaal(ik probeer wat wijzer te worden)

Hoe verder oostelijk of westelijk zich de satelliet bevind , hoe lager je de schotel moet richten .

Je kijkt dan al snel tegen gebouwen of bomen aan , staat je schotel hoog dan lukt het beter .

Heb hier ontvangst gehad van 61º west met een schotel elevatie van 5.4º

55.5º W heeft voor mij een elevatie van 8.7º dus met vrij zicht voor ons , niet onder de horizon .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, trust zei:

Hoe verder oostelijk of westelijk zich de satelliet bevind , hoe lager je de schotel moet richten .

Je kijkt dan al snel tegen gebouwen of bomen aan , staat je schotel hoog dan lukt het beter .

Heb hier ontvangst gehad van 61º west met een schotel elevatie van 5.4º

55.5º W heeft voor mij een elevatie van 8.7º dus met vrij zicht voor ons , niet onder de horizon .

nou word mij wel een hoop duidelijk  wat betreft opstakels toch krijg ik voor mijn gewilde sat een elevatie van 27 op(intelsat 37e) en mijn lnb heeft vrij zicht dat geeft mij dan toch een beetje hoop het is ff wachten op mijn satfinder die is nog onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getest op 55,5°W , wel 11 transponders gevonden maar deze van Peru zijn er niet bij. Enkel wat zenders van Brazilië ,Colombia en Bolivië . Totaal 36 zenders waarvan veel in Radio.

Ontvangst op een CM 180 schotel.

Voor Peru zal het via IPTV moeten gaan.

 

 

screenshot_20200619114110.jpg

screenshot_20200619114207.jpg

1_0_1_2_1_FFFF_BE48EB3_0_0_0_20200619120055.jpg

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...