Ga naar inhoud


Nieuwe dvb s2 receiver


anneb

Aanbevolen berichten

De auto zal niet starten als de schotel niet ingeklapt is en de Alden uit staat lijkt me .

Doorlussen werkt niet op alle zenders

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

  • Moderator
2 uren geleden, trust zei:

Wat kan hier mis gaan ?

IMG_0501.JPG

Op de tekening ontbreekt nog de stuurkabel naar de draaibare schotel, die voor de uitrichting zorgt.

 

Wanneer de Dreambox op een horizontale transponder, 18 Volt is afgestemd, en de Alden probeert de satelliet positie te vinden en de schotel te roteren op eeen verticale transponder, 13 Volt.

 

De schotel gaan nooit uitgericht worden op de gezochte satelliet.

Nog even afgezien van de lage en hogeband schakeling, 22 kHz.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar misschien kan de topic starter aangeven waarom hij de Alden ontvanger wil uitwisselen voor een Dreambox.

Wie weet is er een alternatieve oplossing.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, omruilen voor een Alden ontvanger die wel geschikt is voor Canaldigitaal is dan de beste oplossing,of een automatische schotel antenne nemen met een eigen satelliet zoek systeem.

Maar heeft die Huidige ontvanger een CI slot?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt alleen hangt een prijskaartje aan van +/- 500 euro. Ja er is een Ci slot maar deze is niet meer geschikt voor de nieuwe van canaaldigitaal is me verteld.

Maar mijn idee erbij was met bijvoorbeeld een dreambox was dat ik wat keuze heb bijvoorbeeld Canaaldigitaal of Yoyne en dat hopelijk natuurlijk ook veel gratis zenders kunnen ontvangen in het buitenland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, anneb zei:

Ja er is een Ci slot maar deze is niet meer geschikt voor de nieuwe van canaaldigitaal is me verteld.

 

Hoezo niet meer geschikt voor Canal Digitaal?

Het is een HD-ontvanger  / stuurunit met Mpeg4 en DVB-S2.

Je kunt in het Ci-slot de Ci-module plus de kaart van Canal Digitaal er insteken of de nieuwe CI-module met ingebouwde chip van Canal Digitaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt ook switchen met 1 x coax in en twee maal coax uit.

Met de elke willekeurige ab kan je dan kiezen naar welke uitgang het sat signaal moet.

Zo kan je simpel twee ontvangers koppelen aan ėėn lnb.

 

Mvg

 

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, MrDish zei:

Welk land in het buitenland 

Frankrijk ?1

staat nog een Alden op Mp.

kijk maar is .

Beste Mrdish,

In heel Europa.

Maar ik ben nieuw met Schotel tv kijken, Alles in nieuw voor mij.

Daarom leek het mij het makkelijkste om een alternatief te zoeken zoals bijvoorbeeld  een dreambox wat veel gebruikt wordt.

aangepast door anneb
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vraagje, ben je al klant bij Canaldigitaal of Joyne?

 

Joyne heeft uitsluitend abos met een CI module.

 

Canaldigitaal heeft of een CI module ( nieuw) Of losse kaarten (2e hands)

Heeft je ontvanger een ci slot, zou je Nederlandse tv moeten kunnen ontvangen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...