Ga naar inhoud


Storing Ondertitels BBC-entertainment


Kabeltje87

Aanbevolen berichten


22 minuten geleden, Old Satterhand zei:

Ik ben bang dat alleen een update van Enigma 2 dit probleem kan oplossen.

Ondertiteling , en met name de timing is altijd een zwak punt geweest van onze hobby boxen.

 

ik heb herhaaldeijk gemeld dat het euvel zich ook op de Ziggobox voordoet

en andere boxen zijn ook betroffen dan enkel de enigma2 receivers

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Old Satterhand zei:

Ik ben bang dat alleen een update van Enigma 2 dit probleem kan oplossen.

Ondertiteling , en met name de timing is altijd een zwak punt geweest van onze hobby boxen.

 

Sinds een paar dagen zitten er geen subtitels meer in de stream. Werkt ook niet meer op CanaDigital boxen. 

Een update van OpenPLi heeft dus op dit moment geen zin. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frustrerend, vooral als je ook weet dat op de livetv app van TV-Vlaanderen de ondertitels wel aanwezig zijn:

 

afbeelding.png.6857f43221748197601867e5b06861ef.png

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bcw zei:

Ook bij de CanalDigitaal app. Ik heb nog even gechecked. Ik zie ze niet in de stream van de satelliet.

 

op BBC First momenteel ondertiteling dat automatisch door de zender word meegestuurd (dus geen DVB subs die je kan aan of uit zetten).

bij BBC Entertainment zijn ze niet actief,

als ze deze zender via de 9 oost doorstralen wat normaal de bron is voor kabel en andere providers dan werken de Nederlandse ondertitels daar, dus is het ergens bij M7 en de zender gelegen het probleem.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-10-2020 om 09:17, Tonskidutch zei:

 

ik heb herhaaldeijk gemeld dat het euvel zich ook op de Ziggobox voordoet

en andere boxen zijn ook betroffen dan enkel de enigma2 receivers

 

Dat komt omdat de fout in de middleware zit. Er zijn niet zo veel midlleware ontwikkelaars, dus die schrijven voor meerdere boxen.

We moeten dus wachten op een update daarvan, zodat ook Enigma 2 een update kan krijgen.

Ik denk niet dat de BBC iets gaat terug draaien. Als ze er al verantwoordelijk voor zijn.

Maar de tijd zal het leren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet in hoeverre Middleware met de nieuwe firmware van de Ziggo mediabox NEXT te maken heeft of van invloed is op de moderne Images voor een enigma2 receiver, maar als zoveel soorten ontvangers dit euvel vertonen is er iets meer aandacht nodig dan alleen op een of andere update wachten.

met groet

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moedeloos word ik hiervan.

BBC antwoord wel, maar dan is het van we werken eraan, maar er komt niets.  En dit duurt nu al 3 weken.

 

TV-Vlaanderen, antwoord niet eens.

 

En dit is een algemeen verschijnseI Juli bestel ik een tuinaannemer om mijn haag te scheren.  Antwoord: dat zal na 15 augustus zijn.

Na 15 augustus bel ik nog eens.  Antwoord:  Ik bel je wanneer ik kan.  Hebben jullie al iets gehoord van die tuinaannemer - Ik niet.

 

Een maandje geleden moest ik naar de autokeuring.  Ik ben daar enorm afgesnauwd omdat ik een vraag durfde stellen.

Ik heb hierover een klacht ingediend.  Zelfde vraag hebben jullie al een reactie gehad.  Ik namelijk niet.

 

In oktober vorig jaar heb ik mijn arm gebroken.  Hoewel de arm terug aaneengegroeid is, heb ik nog steeds geen kracht in die arm, en doet ie nog enorm pijn.  Hiervoor ga ik 2 keer per week naar de physiotherapeut.  Maar ik heb de indruk dat het niet veel helpt.

Doordat de arm pijn doet, slaap ik heel slecht.

Reactie van de dokters:  We kunnen niets voor U doen.

 

Moe ben ik ervan. 

Iets voor iemand anders doen (ook al betaald die persoon ervoor) is niet meer aan de orde.

Mooie samenleving gaan we naartoe.

 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ik weet niet in hoeverre Middleware met de nieuwe firmware van de Ziggo mediabox NEXT te maken heeft of van invloed is op de moderne Images voor een enigma2 receiver ....

 

Middleware is voor de ontwikkelaars essentieel om de firmware voor de box te kunnen schrijven.

Die zit dus, zoals de naam doet vermoeden tussen de fabrikant en de settopbox leverancier in.

Een bekende middelware leverancier is OpenTV.

 

Het is gebruikelijk om routines die geschreven zijn voor de ene box, te porteren naar een volgende box, ook van andere merken.

Dat zou kunnen verklaren dat eenzelfde fout zich voordoet in verschillende boxen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antwoord TVV:

 

 

Quote

Uit uw e-mail heb ik begrepen dat u geen ondertitels heeft bij uw BBC entertainment.
Ik heb dit bij ons uitgeprobeerd en de ondertitels werken wel. Mag ik u daarom vragen om uw decoder 10 tellen zonder stroom te zetten en te bekijken of het probleem nog steeds is? Zo ja, ontvang ik hier graag een bevestiging van.
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Iyana

 

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad - als ze nu de ondertiteling op FIRST ook terug goedzetten dan zijn die problemen ook van de baan - tot de volgende aanpassing dan toch ....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...