Ga naar inhoud


VU+Duo2 draait volledig


Marc put

Aanbevolen berichten

Beste leden,

Ik heb een VU+Duo2 die al jaren goed zijn dienst doet met de nieuwste software van OpenPli. Doch sedert enkele maanden heb ik het volgende met mijn box. Tijdens het zappen kom ik soms in een soort loop terecht waarbij mijn box uit zichzelf begint te zappen maar dan supersnel waardoor de box niet meer controleerbaar is. Ik kan niks anders doen dan de box opnieuw op te starten door de stroom eraf te halen. Doch nu merk ik ook dat mijn box soms al begint uit zichzelf te zappen onmiddellijk nadat die opnieuw is opgestart. Ik heb al geprobeerd eens een nieuwe zenderlijst in te laden als ook eens een nieuwste versie te installeren via usb, weliswaar met behoudt van mijn vorige instellingen. Ik zou nog eens kunnen proberen om de laatste versie te installeren maar dan vanaf nul te herbeginnen om de box naar mijn hand te zetten. Omdat dit nogal een werk is gezien ik toch wat plugins heb geïnstalleerd wil ik hiermee tot het laatste wachten. Is hier iemand bekend mee om dit op te lossen? 

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Trek de batterijen eens uit je afstandsbediening.

Wie weet blijft het zap toetsje hangen?

 

Lichtinval in de IR sensor kan ook een oorzaak zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het kan ook nog de glimmende koffiepot op tafel zijn.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een Ab is makkelijk in een andere kamer gelegd, of je haalt de batterijen eruit zoals al aangehaald.

 

Bij problemen als deze opnieuw flashen en niet te veel extra's downloaden.

 

Ik weet niet of de VU een toets op het toestel heeft om te zappen, anders die eens bekijken

 

mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem blijkt opgelost te zijn met nieuwe AB!

Ik dacht aanvankelijk echt dat het probleem lag aan de decoder en niet aan de AB 😇 

Weer wat geleerd !

Toch bedankt aan diegene die de moeite hebben genomen om te reageren.

Hou jullie gezond.

Groetjes

 

 

DM800PVR - met OpenPLI.

Vu+Duo2 - met OpenPLI

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Mooi dat het werkt met een nieuwe ab.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb sinds 2016 een aantal VU+ boxen. Worden flink gebruikt. Geen centje pijn...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...