Ga naar inhoud


INTELSAT 0,8° west


RicardoBelli

Aanbevolen berichten


  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Jij had de 28,2e, 19,2e, 13e en 9e en je wilt er ook de 0,8 west bij hebben.
Dat zijn 5 satellieten. Hoe wil je dat doen op een tv? Die hebben meestal maar diseqc-1.0 maar voor 5 satellieten heb je diseqc-1.1 nodig. Heb je tijdelijk één van de oorspronkelijke lnb's laten vervallen of kan je tv diseqc 1.1 aan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke ,bedankt voor het reageren . Ventura  dan zal ik toch de set up moeten aanpassen en de hotbird in het midden moeten zetten. Maar hoe lang blijven deze zenders nog  . En dan laat ik de 0,8 toch voor gezien  . Maar omdat het om 4k gaat vind ik het natuurlijk mooi .  En Sprietje ,ja het klopt precies zoals je zegt  ,ik heb de coax van  9 ° oost aan de lnb van de 0,8 gezet om dit uit te proberen .  De tv heeft wel 2 sat tuners.  En natuurlijk  dvb t2 . Mvg Ricardo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Over welk type tv hebben we het eigenlijk?

Wie weet kan die tv niets met de gebruikte codecs?

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wiedergabe formate:

 

 AVCHD, AVI, HEVC, MKV, WMV, MP4, M4V, FLV, 3GPP, VRO, VOB, TS, PS, MP3, AAC, WMA Pro, FLAC, Apple Lossless, JPEG

 

Hij zou geschikt moeten zijn voor AAC, maar of je codecs up-to-date zijn en overweg kunnen met het aangeboden signaal is een andere vraag.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar nogmaals, bij een symbolrate van 45.000 heb je meer signaal nodig als bij 27.000

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zul je met een Gibertini feedhorn zelfs minder ontvangen. Die is voor een f/D van 0,67 zodat je een nog kleiner deel van de schotel gaat gebruiken. Jij hebt meer aan een feedhorn die een iets grotere kijkhoek heeft zodat je de breedte van de schotel beter benut.

Ik zou die Inverto Black Ultra maar gewoon blijven gebruiken.

Je zou hooguit ze alle vier kunnen testen welke het beste signaal geeft en die gebruiken voor de zwakke satelliet.

Het beste is gewoon de satellieten beter verdelen zodat de Hotbird 13 in het midden staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

beeld op mijn T-90

 

vlcsnap-2020-11-08-14h08m47s429.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...