Ga naar inhoud


Sean Connery overleden


Jean-Claude

Aanbevolen berichten

De Schotse acteur Sean Connery, die in augustus nog zijn 90ste verjaardag vierde, is overleden. Dat bevestigt zijn familie aan de BBC. Volgens The Independent stierf de de acteur, die vooral bekend is van z'n iconische vertolking van James Bond, in z'n slaap. Een precieze doodsoorzaak is nog niet bekend, maar Connery zou al een tijdje met z’n gezondheid gesukkeld hebben. 

bron HLN

o jee, al mijn helden zijn aan het afsterven ........ RIP Sean

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Spijtig nieuws is dat. Ik ga maar 1 keer naar de cinema per jaar, En dat is bij een nieuwe James Bond film. In April volgend jaar zou die er zijn.

Of het allemaal echt is in die films ?

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat natuurlijk niet over Satelliet nieuws o.i.d. maar een die ermee gestreamed werd via satelliet of kabel.

Alec Baldwin reageert op overlijden Sean Connery > bron Nu.nl video

De film die ik zelfs meerdere malen kan kijken sinds die uitkwam => The Hunt for Red October

Ook als einde van de koude oorlog voor mij beduidend qua mindset.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat het waard is hoorde ik vandaag bij Radio 10.

Sean is opgestegen naar Roger, een bondgenoot...

 

Die twee hebben elkaar een hoop te vertellen met

wiskey? Shaken, not stirred...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wiskey?

Martini!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Wiskey?

Martini!

 

Oeps, sorry!

 

Helemaal gelijk.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het was rond borreltijd, dan is zo een vergissing snel gemaakt!🍻

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, ceesv zei:

Het was rond borreltijd, dan is zo een vergissing snel gemaakt!🍻

 

Pfff, daar heb je mij weer aardig uit gered...☺️

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sean was wel een Whiskey drinker hoor, maar in z'n rol als dubbel oh zeven niet. Overigens heeft hij op latere leeftijd heel veel audio dubs van beroemde animatie film karakters een onmiskenbare identiteit gegeven.

Tja dat heb je als je kinderen geen Engels verstaan en op NL audio klikken als ze de film starten. ;)

aangepast door Tonskidutch

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...