Ga naar inhoud


Formuler z8 pro


edbe

Aanbevolen berichten


Die IPTV/OTT kastjes komen en gaan nog 10 x sneller dan een reguliere Sat/Hybride ontvanger! Gisteren gekocht, morgen alweer oud/onbekend/zonder support.... Het is allemaal veel van hetzelfde gewoon in een ander omhulsel.. Android versie erop en kijken maar.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, Hoppetabenjamin zei:

Ik heb de Formuler z8. Het is een top kastje. App voor bijvoorbeeld iptv is mytvonline en wordt regelmatig geüpdate. Wat mij betreft het ideale kastje op dit gebied. Dan kan de pro alleen maar beter zijn.

Ze gaan i.i.g. langer mee dan de Samsung apps updates op mijn Samsung smart tv. Die lijken stap voor stap al snel gedowngrade te worden.

Net als op de smart phones.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-12-2020 om 14:11, Hoppetabenjamin zei:

Ik heb de Formuler z8. Het is een top kastje. App voor bijvoorbeeld iptv is mytvonline en wordt regelmatig geüpdate. Wat mij betreft het ideale kastje op dit gebied. Dan kan de pro alleen maar beter zijn.

 

ik ken een satboer in NL die zegt dat dit de toekomst is en dat de satelliet langzaam aan het uitsterven is.

heb er wel oren na , maar is ook best prijzig als ik ze wil aanschaffen.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo duur zijn ze toch niet? Rond 100 euro nieuw.

Ze zijn compact, kleiner dan een wandtegel.

En je kunt er via de apps heel wat tv zenders mee bekijken.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter de Google Chromecast 2020 4k kopen van 75 euro. Is nu met afstandsbediening. Is al een maand in Frankrijk en Duitsland te koop maar zal begin volgende jaar ook hier wel komen.

Is wel gecertificeerd door Google, dus 4k Netflix. Met de app Tivimate er op en een abonnement op een iptv provider, gaat een wereld voor je openen.

Maar voor alleen iptv zijn de Z8 en Z8 pro met hun eigen app mytvonline, prachtige devices, zeer simpel te bedienen.

aangepast door peper

Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3  / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

En dat 'abo' op een IPTV provider is zo illegaal als de neten. Zonder zo'n Abo heb je eigenlijk niks aan zo'n boxje en is €139 (+ ca €60 voor 'abo') gewoon weggegooid geld....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat valt wel mee. Er zitten wel zoveel mogelijkheden op met apps dat je zo'n compact apparaat gemakkelijk overal mee naartoe kunt nemen en op wifi je eigen voorkeurzenders kunt draaien die FTA  zijn of in een "GO" app van je tv provider. Een VPN app zit er ook op om geo-blocking te omzeilen.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu nog een app ontwikkelen voor Samsung Smart TV's, die bijvoorbeeld onbeperkt uitzendingen kunnen opnemen op een server. In de EPG balk de mogelijkheid geven om het programma op te nemen, of om programma's te programmeren, hopelijk wordt dit eens mogelijk in de toekomst met deze apps, want nu kunnen we alleen maar kijken.

Ik kijk gewoon iptv via een app via mijn Smart TV, ik ben eigenlijk niet van plan om nog een aparte android decoder aan te schaffen, ik heb er al een van mijn digitale tv provider "Proximus".

Tegenwoordig interesseert het mij zelfs niet meer om nog via die decoder van Proximus programma's op te nemen of te programmeren, ze zijn toch maar 60 dagen te bekijken, dus daar heb je daar dan weinig aan en tegenwoordig is er toch niets interessants meer. Of wat zal er na de Blu ray (recorder) komen, een 8K recorder misschien, maar of deze zal kunnen samenwerken met mijn Proximus decoder?

Hopend op een app met als titel iptv recorder in de toekomst!

Timm1983

aangepast door Timm1983

Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...