Ga naar inhoud


Ultimo 4K niet meer leverbaar?


aeng

Aanbevolen berichten


Misschien, maar de problematiek van alle firma's is op dit moment de ontbrekende aanvoer van allerlei onderdelen die voor het bouwen van deze receiver noodzakelijk zijn.

 

Dat was op meerdere economische TV programma's de afgelopen weken terug te vinden en een gevolg van de Corona crisis en handelsoorlogen.

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat bericht is slechts deels waar. Onderstaande reactie is rechtstreeks van Vu+ / Marusys.

Er is nooit naar buiten gebracht dat de productie definitief gestopt is. 

 

Quote

We have not announced such information.

It is just that buyers tend to order new models. 

If there is sizeable order for Ultimo4K, we will surely delivery them.

 

Best regards,

 

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan met name in Duitsland waar echt alles achter de betaalmuur verdwijnt. Sinds SKY DE met de 64-bit CCW is begonnen én de AlphaCrypt module buiten spel is gezet én het bericht dat SKY geen CI+ modules meer uitgeeft aan nieuwe klanten heeft de noodzaak voor 'dikke' bakken flink doen afnemen. Klanten kopen een 'el Cheapo' FTA bakje of nemen noodgedwongen zo'n SKY Q bak. Alleen HD+ gaat nog op de 'oude' manier (en die provider groeit als kool). Achteraf decoderen is een optie, maar niet voor de 'serieslurpers'. Zoveel tijd voor decoderen is er niet....

Alleen de kabelklanten met een V13 of G09 komen er nog goed vanaf....

 

In NL/BE hetzelfde verhaal: Geen losse kaarten meer voor nieuwe klanten.. BE heractiveert geen 'oude' kaarten meer na 01-01-2021...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Mimisiku zei:

 

In NL/BE hetzelfde verhaal: Geen losse kaarten meer voor nieuwe klanten.. BE heractiveert geen 'oude' kaarten meer na 01-01-2021...

 

Bedoel je dat TVV en CDS geen Nagra kaarten meer activeren na 1 jan?  En zo ja waar heb je dat gehoord of gelezen?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat van de BE klantendienst. Geldt dus alleen voor BE en niet voor NL...

Ik heb TVV opgezegd omdat het nu op de Joyne module is bijgeschreven.

Een forumlid wilde dolgraag mijn TVV kaart overnemen. Wilde het contractovername en SEPA formulier downloaden. Ging niet vanwege storing.. Dame meldde aan de telefoon dat losse kaarten niet meer geleverd worden en vanaf 01-01-2021 niet meer geregistreerd worden...

 

Of het klopt weet ik niet (CDS medewerkers lullen soms ook uit hun nek) of dat bij TVV ook zo is weet ik niet...

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...