Ga naar inhoud


Avondklokhond


D-box

Aanbevolen berichten

Beste members van dit board, ik sein dit bericht openbaar (dus niet via PM) zodat iedereen kan meelezen en er ook wat aan heeft.

Mijn vragen gaan aan @Penthe, omdat ik weet dat hij van honden houdt.

Ik wil graag een Avondklokhond huren voor een periode van 2 maanden; ik zit te denken over een Mechelsche Herder, niet te oud en niet te jong.

Zodat ik 's-avonds niet in mijn bewegingsvrijheid word beperkt.

Dus @Penthe, ik heb wat adviezen van je nodig:

 

1: Hoevaak moet ik m uitlaten?

2. Hoeveel eet ie per dag?

 

Ik denk dat ie zo'n 5 kilo rundergehakt per dag wel opkan, dat deel ik dan in porties: dus 's-ochtens 1/3deel, vervolgens 's-middags 1/3deel  en 's-avonds 1/3deel.

 

Echter, dan eet hij alleen maar vlees, een hond heeft toch ook vitaminen nodig?

Moet ik dan bv sperziebonen koken of bloemkool, en dat ik het dan fijnsnij en het ga mengen (klein gesneden en kneden met het gehakt)?

 

@Penthe ik weet er allemaal niks van, ik had een hond toen ik een jaar of 8 was, ik was nog een kind.

Alvast bedankt voor je antwoord,

Veel groeten,

D-box

 

 

 

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even voor Penthe, want ik hou ook van honden.

Punt 1: Om de 2 uur een half uur de hele dag. Na 12 uur 's nachts kan het om de 4 uur een uur.

Punt 2: Hier kun je je het makkelijk maken met vitaminepreparaten. Voor 50€ kun je een week vooruit.

Wel poepzakjes kopen, maar als je wilt besparen de keutels met je linkerhand in de bush mikken of in je jaszak en verder alles met de rechterhand doen tot je thuis bent.

Soms hebben ze diarree. Wen je ook wel aan.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een echte honden liefhebber gaat hier zijn hond niet aan blootstellen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, D-box zei:

Beste members van dit board, ik sein dit bericht openbaar (dus niet via PM) zodat iedereen kan meelezen en er ook wat aan heeft.

Mijn vragen gaan aan @Penthe, omdat ik weet dat hij van honden houdt.

Ik wil graag een Avondklokhond huren voor een periode van 2 maanden; ik zit te denken over een Mechelsche Herder, niet te oud en niet te jong.

Zodat ik 's-avonds niet in mijn bewegingsvrijheid word beperkt.

Dus @Penthe, ik heb wat adviezen van je nodig:

 

1: Hoevaak moet ik m uitlaten?

2. Hoeveel eet ie per dag?

 

Ik denk dat ie zo'n 5 kilo rundergehakt per dag wel opkan, dat deel ik dan in porties: dus 's-ochtens 1/3deel, vervolgens 's-middags 1/3deel  en 's-avonds 1/3deel.

 

Echter, dan eet hij alleen maar vlees, een hond heeft toch ook vitaminen nodig?

Moet ik dan bv sperziebonen koken of bloemkool, en dat ik het dan fijnsnij en het ga mengen (klein gesneden en kneden met het gehakt)?

 

@Penthe ik weet er allemaal niks van, ik had een hond toen ik een jaar of 8 was, ik was nog een kind.

Alvast bedankt voor je antwoord,

Veel groeten,

D-box

 

 

 

 

Bij deze ben je door mij gepromoveerd tot "************" Sorry

aangepast door Mojo
gebruikte classificering botst met de fatsoensregels.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mis de smiley in het openingsbericht.

 

Smaken verschillen, maar dit is niet de soort humor die mij aanspreekt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, minplus zei:

Jongens, dit is duidelijk een grapje...😁

Ik hoop het echt. Indien het echt een grapje was dan heeft hij mij in ieder geval te pakken gehad. Dan dus een goede grap

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ken betere grappen, maar over dit onderwerp?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Als iedereen zich nu aan de gestelde regels hield (of je er nu in geloofd of niet) dan zou de avondklok niet nodig zijn geweest en was de lockdown nu wel soepeler.

 

Ik werk regelmatig met slachtoffers van viruswappies want de meeste mensen die nu besmet worden hebben dit van mensen met een beperkte geheugen capaciteit.

Als je ziet hoe een halve verzorgingshuis sterft dan weet je wel beter. En elk van deze slachtoffer sterft omdat ze uitgeput raken van eenvoudig ademen. Iets dat wij vanzelfsprekend vinden.

 

Dus als je probeert de regels om te buigen dan pak eerst een rietje en adem daar even 10 minuten door.

Dan weet je iig hoe het voelt wat je iemand anders aandoet.

 

 

  • Bedankt 4

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...